ریلمی بند با عمر باتری 10 روزه رونمایی شد

یییییییییییییییییییییی.jpg

Realme با اولین دستبند هوشمند خود وارد تجارت لوازم جانبی موبایل شد. Ralme Band از نمایشگر رنگی 0.96 اینچی با رزولوشن 80* 160پیکسل برخوردار است.این صفحه نمایش به اندازه کافی برای یک دست‌بند هوشمند بزرگ است چرا که 64 کاراکتر بر روی آن نمایش داده می‌شود. صفحه نمایش لمسی باعث می‌شود که اگر متن اعلان شما طولانی است به راحتی صفحه را عوض کنید.

متن‌ اعلان‌های فیسبوک ، مسنجر ، واتس‌آپ ، اینستاگرام ، توییتر ، ‌تیک‌تاک و پیامک به همراه نمادهای این برنامه‌ها نمایش داده‌ می‌شود. نرم‌افزارهای بیشتر برای ارتباطات در آپدیت بعدی ارائه می‌شود.

صفحه نمایش ریلمی بند دارای یک شیشه محافظ مسطح است که برای اندازه مخلتف مچ دست‌ها مناسب است. ماده به کار رفته در بدنه این مچ‌بند در برابر ساییدگی و استفاده روزانه بسیار مقاوم است، این ساعت ضدآب بوده و تا عمق 1.5 متری مقاوم است. این یعنی می‌توانید در زمان استحمام از این دست‌بند استفاده کنید.

gsmarena_003.jpg
صفحه نمایش مقاوم -


شما می توانید یکی از بندهای این مچ‌بند را بیرون بیاورید و مستقیما آن را به USB وصل کنید تا دستگاه شما شارژ شود که این یک قابلیت بسیار کاربردی است یعنی شما می‌توانید از تمامی USB ها برای شارژ مچ‌بند خود استفاده کنید .

gsmarena_004.jpg
شارژر بسیار راحت -


شما با فعال کردن قابلیت شمارش ضربان قلب از این مچ‌بند تا 10 روز استفاده کنید که این نشان از قدرت باتری این دستگاه دارد، که تنها 1 ساعت و 47 دقیقه زمان برای تکمیل ظرفیت این باتری زمان لازم است.

با این حال، ویژگی‌های دیگر این دست‌بند هوشمند سنجش ضربان قلب شما و ردیابی خواب شما، اگر شما در یک مدت طولانی بی‌حرکت بمانید با هشداری به شما می‌گوید راه بروید و آب بنوشید.

شما می توانید سه مورد از نه حالت ورزشی را انتخاب کنید تا به راحتی آمارهای این ورزش‌ها قابل دسترسی باشد. این نه ورزش نظیر کریکت ، یوگا ، پیاده روی ، دویدن ، کوهنوردی ، دوچرخه سواری و تناسب اندام و... هستند. این دستبند آمار را لحظه به‌لحظه به شما اعلام می‌کند.

gsmarena_005.jpg
حالت ورزشی -


ریلمی‌بند در سه رنگ مشکی،سبز و زیتونی ارائه می‌شود، گفتنی است این مچ‌بند 16 میلی‌متر عرض دارد که به راحتی شما می‌توانید بند آن را عوض کنید.

گفتنی است که فروش ریلمی بند در تاریخ 5 مارس و در ساعت 2 بعداز‌ظهر تا 4 بعداز‌ظهر همان روز در سایت این شرکت انجام خواهد شد. اما از نه مارس عرضه این محصول اتفاق خواهد افتاد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر