دستگاه‌ های سامسونگ بیشتری به اندروید 14 آپدیت می‌شوند

samsung.jpg

با انتشار به‌روزرسانی پایدار One UI 6 برای تعدادی از دستگاه‌های سامسونگ، هفته‌های اخیر به یک دوره پرهیجان برای شرکت سامسونگ تبدیل شده است. این به‌روزرسانی نه تنها دستگاه‌هایی را شامل می‌شود که قرار بود به زودی به اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 ارتقا یابند، بلکه دستگاه‌های غیرمنتظره نیز در لیست به‌روزرسانی‌های جدید سامسونگ جا دارند.

سامسونگ به نظر می‌رسد با اعتماد به نفس، می‌خواهد این مسیر پرفراز را ادامه دهد؛ زیرا آغاز به ارسال نقشه راه One UI 6 برای دستگاه‌های واجد شرایط در برخی از کشورها از طریق اپلیکیشن Samsung Members کرده است. این اتفاق اولین بار در کره دیده شد و در حال حاضر سامسونگ نقشه راه را در آلمان منتشر کرده است. این به‌روزرسانی با شماره ساخت A546BXXU5BWK4 ارائه شده و شامل وصله امنیتی نوامبر 2023 به‌همراه همه ویژگی‌هایی است که همراه با رابط کاربری One UI 6 و اندروید 14 ارائه می‌شوند.

اکثر دستگاه‌ها در ماه‌های نوامبر و دسامبر منتظر ارتقا به اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 هستند. این به‌روزرسانی برای تعداد محدودی از دستگاه‌های پایین‌رده و خاص در دو ماه اول سال 2024 عرضه خواهد شد. برنامه‌ای برای ماه مارس یا بعد از آن هنوز برنامه‌ریزی نشده است. همچنین، سامسونگ نقشه دارد که در اوایل سال 2024 نسخه 6.1 از رابط کاربری One UI را نیز به بازار عرضه کند.

همانطور که همیشه اتفاق می‌افتد، این نقشه‌های راه ممکن است 100% دقیق نباشد. سامسونگ معمولاً تمایل دارد به‌روزرسانی‌های برخی دستگاه‌ها را زودتر از موعد مشخص شده منتشر کند. به‌عنوان مثال، گوشی‌های سری گلکسی S22 هم‌اکنون در آلمان به‌روزرسانی اندروید 14 را دریافت کرده‌اند، درحالی که این به‌روزرسانی در اصل برنامه‌ریزی نشده بود که در ماه دسامبر ارائه شود.

احتمالاً این نقشه‌های راه در آینده در اپلیکیشن Samsung Members برای کشورهای دیگر قابل مشاهده باشد و با مراجعه به بخش اطلاعیه‌های برنامه (با ضربه‌زدن روی نماد زنگ) می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید.

دستگاه‌های سامسونگ که به اندروید 14 ارتقا می‌یابند:

[فهرست تصویر گوشی‌های سامسونگ که به اندروید 14 آپدیت می‌شوند و زمان انتشار این به‌روزرسانی برای آن‌ها](این بخش تصویری را می‌توانید در نظر بگیرید)

Samsung-Members

ویژگی‌های One UI 6.0:

One UI 6.0 به‌همراه چندین ویژگی جدید و تغییرات طراحی، Quick Panel کاملا جدید، ویجت پخش‌کننده رسانه با انیمیشن شکل موج، طرح‌های جدید ایموجی، فونت جدید و طراحی بهینه‌شده اعلان‌ها را معرفی می‌کند. برنامه دوربین نیز مجدداً طراحی شده تا دسترسی را به‌صورت ساده‌تر ارائه دهد. همه برنامه‌های استوک، از جمله گالری و ویرایشگرهای تصویر و ویدیوی داخلی، ویژگی‌های جدیدی نیز دریافت می‌کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: SamMobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر