سامسونگ یکی از ویژگی‌های گلکسی S23 را وارد گلکسی زد فولد ۶ می‌کند

hjkghkg.JPG

گوشی قابل تاشدن گلکسی زد فولد ۶، ممکن است شامل یک مکانیزم برای نگه‌داری قلم S-Pen باشد، مانند گلکسی S23 اولترا.

گوشی‌های قابل تاشد سری زد فولد سامسونگ، بر خلاف پیکسل فولد گوگل و وان‌پلاس Open، از قلم لمسی پشتیبانی می‌کنند. این شرکت کره‌ای، یکی از بهترین گوشی‌های قابل تاشدن جهان را تولید می‌کند و با ارائه‌ی قابلیت‌های مختلف، تا حدودی جایگاه برجسته‌ای در بازار دارد. اکنون به نظر می‌رسد سامسونگ برای افزایش جذابیت گوشی قابل تاشد پرچم‌دار خود، راهکارهایی پیدا کرده است.

اطلاعاتی درباره گلکسی زد فولد ۶ به دست آمده است که نشان می‌دهد این گوشی از سیستم دوربین مشابه گلکسی زد فولد ۵ استفاده خواهد کرد. سامسونگ تمایل دارد مقاومت در برابر گرد و غبار را در گلکسی زد فولد ۶ بهبود بخشد اما هنوز تعهدی در این زمینه نداده است. احتمالاً این گوشی دارای ضخامت کمتری نسبت به مدل‌های قبلی خود خواهد بود، اما این ممکن است به معنی کاهش فضای مورد نیاز برای نگه‌داری قلم S-Pen باشد. با این حال، گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که این گوشی همچنان می‌تواند جایگاهی برای قلم داشته باشد.

galaxy-z-fold-6-s-pen-slot-1-6544bb90ac3634182f489921.webp

یکی از ویژگی‌های متمایز کننده گلکسی زد فولد ۵، پشتیبانی از قلم S-Pen است. با این حال، مشکلی که ممکن است تجربه را کمی کاسته کند این است که در مقابل گلکسی S23 الترا، گلکسی زد فولد ۵ فضایی برای نگه‌داری قلم S-Pen ندارد و تنها گزینه برای حمل آسان قلم، خرید یک کیف خاص است.

galaxy-z-fold-6-s-pen-slot-6544bb8fac3634182f48991f.webp

سامسونگ در ابتدا قصد داشت جایگاهی برای قرار دادن قلم S-Pen در گلکسی زد فولد ۵ فراهم کند، اما به دلیل نگرانی از کاهش عمر باتری، از این اقدام منصرف شد. گوشی‌های قابل تاشد باید نسبت به گوشی‌های معمولی باریک‌تر باشند و این ویژگی باعث کاهش فضای داخلی می‌شود. شرکت حتی استفاده از یک قلم نازک‌تر را هم در نظر گرفت اما نگران بود که این امر تجربه نوشتن کاربران را به‌خوبی تحت تأثیر قرار دهد.

براساس پتنتی که xleaks7 شناسایی کرده است، گلکسی زد فولد ۶ ممکن است به جایگاهی برای قراردادن S-Pen مجهز شود. سامسونگ تمایل ندارد گوشی‌های قابل تاشد آینده خود را با افزودن اسلاتی بزرگ‌تر بسازد، بنابراین قراردادن قلم در پشت یا کنار دستگاه یک ایده خوب به‌نظر می‌رسد.

قرار دادن قلم در کنار یا پشت گوشی سامسونگ زد فولد ۶ نسبت به قرار گیری در اسلات داخلی مانند S23 ا,لترا، امن‌تر به نظر نمی‌رسد. همچنین، گزارش‌ها اشاره می‌کنند که قلم نسل بعدی گوشی قابل تاشد این شرکت، می‌تواند دارای دکمه‌های بیشتری برای ارائه‌ی گزینه‌های تعاملی باشد. قیمت گوشی مذکور هنوز مشخص نیست.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-xleaks7

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر