گلکسی A33 با چیپ اگزینوس 1280 رونمایی شد

A33.jpg

سامسونگ رویداد رونمایی از گوشی‌های سری Aرا برگزار کرد و در این مراسم از گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 رونمایی کرد.

سامسونگ از لحاظ تغییرات ظاهری برای هیچ یک از میان‌رده‌های خود تغییری قائل نشده و این سری از گوشی‌ها با بدنه یکپارچه و که حتی ماژول دوربین را در خود جای داده است رونمایی کرده است. این سری از گوشی‌ها با شیشه گوریلا گلس 5 از نمایشگرها مراقبت می‌کند و علاوه بر این پشتیبانی از گواهی IP67 نیز تایید می‌کند که گوشی در برابر نفوذ آب و گرد غبار مقاومت خود را حفظ می‌کند.

گلکسی A33

این گوشی از یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپرامولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بهره می‌برد. زیر کاپوت این گوشی یک پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 1280 مشاهده می‌شود که از هسته‌های 2.4 و 2 گیگاهرتزی تشکیل شده است. این دستگاه از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا یک ترابایت از طریق اسلات کارت microSD راهی بازار خواهد شد.

photo_2022-03-17_17-54-41.jpg
-

در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین چهارگانه‌ای می‌بینیم که از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز از یک دوربین جلو 13 مگاپیکسلی بهره گرفته شده است.

از جمله مشخصات قابل توجه دیگر این دستگاه می‌توان به رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12، اسپیکرهای استریو، پشتیبانی از شبکه 5G، پورت USB Type-C و عدم وجود جک هدفون اشاره کرد. همچنین سامسونگ اعلام کرد که گلکسی A33 تا چهار سال به‌روزرسانی سیستم عامل و پنج سال آپدیت امنیتی را دریافت خواهد کرد که از این نظر با گلکسی S22 مطابقت دارد.

photo_2022-03-17_17-55-00.jpg
-

در بخش منبع تغذیه این دستگاه باید بگوییم که سامسونگ از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است تا از سرعت شارژ 25 وات پشتیبانی کند. البته باید بدانیم که شارژر از جعبه این گوشی حذف شده است.

گلکسی A33 از دوم اردیبهشت (22 آوریل) در چهار رنگ مشکی، آبی، هلویی و سفید و تنها یک پیکربندی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت پایه 408 دلار وارد بازار خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر