گوگل توانست با کمک هوش مصنوعی سرعت اپلیکیشن موبایل جیمیل را افزایش دهد

ghjguy.JPG

گوگل در یک خبر اعلام کرد که اپلیکیشن موبایل جیمیل اکنون با استفاده از هوش مصنوعی و مدل‌های یادگیری ماشینی، قادر است بهترین نتایج را در هنگام جستجو به شما نمایش دهد. این تغییرات جدید باعث افزایش سرعت پیدا کردن ایمیل‌های مورد نظر شما می‌شود.

یک پست در وبلاگ ورک‌اسپیس گوگل منتشر شده است که می‌گوید: "هنگام جستجو در جیمیل، مدل‌های یادگیری ماشینی از عبارات جستجوی وارد شده، آخرین ایمیل‌ها و سایر اجزای مرتبط استفاده می‌کنند تا نتایجی را نشان دهند که بیشترین ارتباط با جستجوی شما دارند. این نتایج اکنون در بخشی خاص در بالای صفحه نمایش داده می‌شوند و سپس می‌توانید سایر نتایج را با ترتیب زمانی مشاهده کنید."

گوگل می‌گوید این ویژگی، که بسیاری از کاربران آن را درخواست کرده بودند، باعث می‌شود ابتدا نتایج مرتبط‌تر را در بخش "نتایج برتر" مشاهده کنید تا به سرعت و آسانی ایمیل‌های مورد نظر خود را پیدا کنید. البته، این شرکت یادآوری می‌کند که قابلیت جدید برای همه کاربران ممکن است چند هفته طول بکشد تا در دسترس قرار گیرد.

107250250-1685727272790-gmail-up.jpg.webp
-

جیمیل تغییرات متعددی را تجربه می‌کند. یکی از آخرین تغییراتی که در دنیای ایمیل اعمال می‌شود، مربوط به استراتژی جدید گوگل است. در ماه مه، گوگل اعلام کرده بود که در صورت عدم فعالیت حساب کاربری برای دو سال، ممکن است آن حساب حذف شود.

این تغییرات در راستای برنامه‌های جدید "ساندار پیچای"، مدیرعامل گوگل، قرار دارد. او بیان کرده بود که قصد دارد بهره‌وری شرکت را ۲۰ درصد افزایش دهد. مدیران ارشد آلفابت نیز در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده بودند که می‌خواهند منابع بیشتری را به حوزه‌های هوش مصنوعی و جستجو اختصاص دهند.

از آنجا که کاربران روزانه ممکن است تعداد زیادی ایمیل دریافت کنند و بسیاری از آن‌ها موضوعات مشابهی داشته باشند، جستجو در بین صدها و هزاران ایمیل وظیفه دشواری است و یافتن نتایج مورد نظر حتی دشوارتر می‌شود. در نتیجه، اگر این قابلیت به درستی پیاده‌سازی شود، می‌تواند به کاربران این سرویس ایمیلی به طرز قابل توجهی کمک کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: workspaceupdates

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر