کنترلر جدید سونی برای اجرا بازی‌های پلی استیشن روی آیفون رونمایی شد

sony.JPG

سونی کنترلر جدید با نام Backbone One — PlayStation Edition رونمایی کرد که با قردادن گوشی هوشمند در بخش وسط دستگاه می‌توان بازی‌های پلی استیشن 4 و 5 را تجربه کرد. این کنترلر 99.99 دلار قیمت دارد.

محصول جدید کمپانی سونی برای طرفداران بازی‌های موبایلی بسیار جذاب است چرا که به گونه‌ای طراحی شده است که به دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5 اجازه می‌دهد تا با استریم کردن بازی‌های خود از طریق اینترنت، آن‌ها را روی گوشی‌های آیفون خود تجربه کنند. ژاپنی‌ها برای ارائه چنین امکانی به بازیکنان از اپلیکیشن Remote Play موجود در پلی استیشن کمک گرفته‌اند که با استفاده از آن می‌توان بازی‌ها را روی رایانه‌های شخصی، گوشی و تبلت‌ها استریم و تجربه کرد.

کمپانی سونی برای ساخت این کنترلر با کمپانی Backbone همکاری کرده است و به همین دلیل این دستگاه بر اساس سخت‌افزار اصلی کنترلرهای این استارتاپ ساخته شده است. با این حال، کنترلر رسمی PlayStation Edition در رنگی سفید و طراحی شبیه به کنسول‌های پلی استیشن طراحی شده است.

04bjG2tBg28A6tFZuAkTDYB-2.webp
-

وزن این دسته بازی تقریبا 140 گرم است و هنگام اتصال به موبایل شارژ خواهد شد. همچنین با تمام دستگاه‌هایی که پس از آیفون 6s وارد بازار شده، سازگاری دارد. هرچند در حال حاضر فقط کاربران آیفون می‌توانند از این کنترلر استفاده کنند، می‌توان انتظار داشت که نسخه اندروید این دستگاه نیز در آینده ساخته شود.

همانطور که سونی در وب‌سایت پلی استیشن توضیح می‌دهد، با کنترلر Backbone One همچنین می‌توان بازی‌های اپ استور و عنوانی مانند Call of Duty: Mobile و Genshin Impact که از کنترلرها پشتیبانی می‌کنند را نیز تجربه کرد. علاوه بر این، Backbone یک اپلیکیشن اختصاصی برای این کنترلر ارائه کرده که در آن می‌توان صدها عنوان بازی پلی استیشن را مرور کرد.

04bjG2tBg28A6tFZuAkTDYB-3.webp
-

کنترلر رسمی پلی اسیتشن برای آیفون هم اکنون از طریق وب‌سایت رسمی Backbone قابل خرید است و در بازارهایی مانند آمریکای شمالی، استرالیا، نیوزلند و کشورهای مختلف اروپا در دسترس قرار دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: pcmag

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر