صدا و سیما سروش را به مزایده گذاشت

سروش

پیام رسان بومی سروش که متعلق به صدا و سیماست، پس از عدم توانایی در جذب مخاطبان، به مزایده گذاشته شده است.

پیام رسان سروش را احتمالا همه ما می‌‎شناسیم، پیام رسانی که متعلق به صدا و سیماست و در طی دو سال گذشته تبلیغات زیادی برای استفاده از آن شده است. درواقع به دنبال فیلتر شدن پیام رسان تلگرام در کشور در اردیبهشت 97، تبلیغات گسترده‌ای برای استفاده از پیام رسان‌های داخلی شد که سروش هم یکی از پیام رسان‌هایی بود که بیشترین تبلیغ را دریافت کرده بود.

در این زمان پیام رسان‌های داخلی توانایی پذیرش کابران زیادی را نداشتند و همین ماجرا هم باعث شد تا با مراجعه کاربران، سرعت آن‌ها به شدت پایین بیاید و هنگ کنند و عملا کاربران توانایی استفاده از آن‌ها را نداشته باشند.

با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته برای علاقه‌مند کردن کاربران به استفاده از پیام رسان‌های داخلی، این پیام رسان‌ها به اقبالی از سمت عموم مردم همراه نشدند و بالاخره حالا صدا و سیما شکست پیام رسان سروش را پذیرفته است. درواقع ساعتی پیش آگهی مزایده پیام رسان سروش توسط صدا و سیما منتشر شده است.

مالکیت پیام رسان سروش فروخته می‌شود

درست است، تصویری که در ادامه می‌بینید آگهی فراخوانی است که صدا و سیما برای فروش پیام رسان سروش منتشر کرده است و مهلت ارسال پیشنهادها تا روز 28 اسفندماه است. با توجه به این آگهی فراخوان متوجه می‌شوید که مبلغ 1 میلیارد و 980 میلیون تومان به عنوان ضمانت نامه ذکر شده است اما شایعاتی وجود دارد که بنا به آن‌ها، گویا سروش به مبلغ 38 تا 40 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

آگهی مزایده پیام رسان سروش
-

سروش چقدر کاربر دارد؟

احتمالا شما هم با شنیدن مبلغ پیشنهادی و شایعات، با خودتان می‌گویید که پیام رسان سروش چه تعداد کاربر دارد؟ باید بگوییم که سروش در حال حاضر در دو نسخه در دسترس کاربران است، یکی نسخه سابق که از ابتدا عرضه شد و دیگری سروش پلاس که از سال 98 در دسترس قرار گرفت.

در حال حاضر پیام رسان سروش 500 هزار کاربر فعال و پیام رسان سروش پلاس، 2 میلیون کاربر فعال در کافه بازار دارد.

حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم که نتیجه این مزایده چه خواهد بود. آیا خریداری مناسب برای سروش پیدا خواهد شد تا این پیام رسان بومی را از شرایط فعلی نجات دهد یا خیر؟

اخبار مرتبط:

داستان اعضای اجباری پیام رسان سروش چیست

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر