اسپاتیفای هک شد؛ حمایتی دیگر برای ترامپ

اسپاتیفای.jpg

یک هکر صفحه اسپاتیفای برخی از ستاره‌های موسیقی در سراسر جهان را هک کرده و در صفحه‌ی آن‌ها پیامی درباره‌ی حمایت از دونالد ترامپ و تیلور سویفت را به نمایش درآورده است.

یک هکر صفحه اسپاتیفای برخی از ستاره‌های موسیقی در سراسر جهان را هک کرده و در صفحه‌ی آن‌ها پیامی درباره‌ی حمایت از دونالد ترامپ و تیلور سویفت را به نمایش درآورده است. این هکر که خود را دنیل (Daniel) معرفی می‌کند، صفحات خوانندگانی مانند Dua Lipa و Lana Del Ray مورد این حمله‌ی دی‌فیس قرار داده است.

این هکر بیوگرافی خوانندگان را با عباراتی مانند Trump 2020 و best of all shout out to my queen Taylor Swift جایگزین کرده است. نهایتاً این هکر از کاربران خواسته است تا او را در اسنپ چت دنبال کنند.

خوش‌بختانه حالا اسپاتیفای توانسته است دسترسی این هکر به حساب کاربری خوانندگان قطع کند و تصاویر و بیوگرافی‌های آپلود شده را حذف کند اما هنوز هم اسکرین شات‌های گرفته شده از صفحه خوانندگانی که هک شده‌اند، بین کاربران دست به دست می‌شود.

این هک دقیقاً زمانی رخ داده است که تنها یک هفته پیش 300 هزار رمز عبور اسپاتیفای لو رفته بود و اسپاتیفای از کاربرانش خواسته بود تا رمزهای عبور خود را تغییر دهند. به طور کلی محققان امنیتی متوجه شده‌اند که پایگاه داده‌ای شامل آدرس ایمیل، اطلاعات لاگین و سایر اطلاعات شخصی تعدادی از کاربران اسپاتیفای لو رفته است.

متاسفانه اسپاتیفای هنوز هیچ توضیحی به رسانه‌ها درباره‌ی این موضوع نداده است اما اتفاقات اخیر اعتبار اسپاتیفای را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

منبع خبر: independent


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر