هارمونی او اس هم اکنون برای 65 گوشی هوشمند آنر و هواوی در دسترس است

Untitled-1.jpg

سیستم عامل اختصاصی هارمونی او اس برای اکثر گوشی‌های هوشمند بالارده هواوی و آنر عرضه شده است.

طبق گزارشی از GSMArena، اکانت رسمی سیستم عامل هواوی اعلام کرده است که حدود 65 گوشی هوشمند آنر و هواوی برای دریافت بروزرسانی نرم‌افزاری هارمونی آماده هستند. براساس جدول زیر، نسخه پایدار سیستم عامل هارمونی او اس برای نسخه‌های چینی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اشاره شده همراه با چند اپلیکیشن پیش‌فرض عرضه شده است. بار دیگر باید تاکید کنیم این سیستم عامل فعلا برای نسخه‌های چین از این گوشی‌ها عرضه شده و اگر شما هم یکی از این محصولات را دارید، احتمالا نسخه‌های بین‌المللی را دارید که هنوز هارمونی او اس برایشان عرضه نشده است.

Huawei phones with HarmonyOS gsm.ir.jpg
-

شایان ذکر است که هواوی قول داده است که حدود 100 دستگاه از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های این شرکت می‌توانند از اندروید به هارمونی کوچ کنند. خبر خوب این است که تا به امروز، دو سوم از این دستگاه‌ها در حال دریافت این بروزرسانی هستند. ذکر این نکته ضروری است که این لیست شامل گوشی‌های هوشمندی مانند آنر V20 و 20 است که در حال فروش در بازارهای بین‌المللی هستند. این خبر می‌تواند نشان‌دهنده آن باشد که عرضه هارمونی برای نسخه‌های جهانی گوشی‌های هوشمند موجود در این لیست در آینده‌ای نزدیک رقم بخورد. 

درنهایت باید اشاره کرد که انتظار داریم که این لیست تا سال 2022 شامل گوشی‌های هوشمند بیشتری مانند میت 9، میت 10 و سری گوشی‌های هوشمند P20 و P10 شود. همچنین امیدواریم تا زمان کامل شدن این لیست، خبرهای بیشتری درباره عرضه سیستم عامل هارمونی برای نسخه‌های جهانی گوشی‌های هوشمند هواوی و آنر در دسترس کاربران قرار بگیرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر