هواوی استقبال کاربران از سیستم عامل هارمونی ۲ را جشن گرفت

Untitled-1.jpg

کمپانی هواوی تقریبا یک هفته پیش بود که رویداد آنلاین خود را برگزار کرد و در آن از سیستم‌عامل هارمونی 2 پرده برداشت. اکنون به نظر می‌رسد که این سیستم‌عامل موفق به نصب بر روی تقریبا 10 میلیون دستگاه شده است که در این مدت زمان کم بسیار همه را شگفت‌زده کرده است.

به همین منظور کمپانی هواوی این دستاورد بزرگ برای سیستم‌عامل خودش را جشن گرفته. در تصویر مربوط به این جشن، همان‌گونه که در تصویر زیر می‌بینید؛ کیکی جالب طراحی شده که شامل هدفون‌های کاملا بی‌سیم، ساعت هوشمند، گوشی و تلویزیون شده است.

photo_2021-06-10_08-45-37.jpg
-

به‌روزرسانی نسجه جدیدی سیستم‌عامل هارمونی2 تا به الان فقط برای گوشی‌های سری میت ۴۰، P40 و میت‌پد پرو در دسترس قرار گرفته و سری P30، آنر ۳۰ و آنر V30 نسخه بتای این سیستم عامل را دریافت کرده‌اند که قرار است تا ماه بعد میلادی نسخه بتای عمومی آن را دریافت کنند.

سیستم‌عامل هارمونی 2 تا به الان فقط برای کاربران چینی منتشر شده و از حالا به بعد باید دید که به چه صورت سیستم عامل اختصاصی هواوی در دسترس دستگاه‌های سراسر جهان قرار خواهد گرفت. هواوی بر این امید است که تا پایان سال میلادی بتواند این سیستم‌عامل را بر روی 360 میلیون دستگاه بتواند فعال کند، تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. این غول تکنولوژی چینی تصمیم دارد 102 میلیون توسعه‌دهنده را متقاعد کند تا اپلیکیشن‌های خود را برای این سیستم عامل توسعه دهند.

تا به الان تخمین زده شده که 200 میلیون گوشی هوشمند هواوی در سراسر جهان وجود داشته باشد. آن‌گونه که این کمپانی در رویداد معرفی هارمونی 2 اعلام کرد قرار است که اکثر این گوشی‌ها به‌روزرسانی شوند و به سیستم‌عامل هارمونی مجهز شوند. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که آمار فعلی از گوشی‌هایی که هارمونی ۲ را نصب کرده‌اند، افزایش پیدا کند.

اصی.png
-

باید به این نکته نیز توجه داشت که سیستم‌هامل هارمونی 2 به نحوی طراحی شده که تا روی دامنه گسترده‌ای از محصولات از جمله دستگاه‌های IoT، موبایل‌ها، تبلت‌ها، تلویزیون‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و لوازم هوشمند خانگی استفاده شود. مثلا برخی از کاربران می‌توانند در خانه خود موبایلشان را به Super Device یا همان دستگاه ابری مشخص کنند و با کمک آن سایر دستگاه‌ها از جمله تبلت، لپ‌تاپ یا تلویزیون هوشمند را کنترل کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

جعفر

جمعه, 21 خرداد 1400

ما هارمونی یک رو ندیدیم 2 کی اومد؟!!!!!!

پاسخ

علی

جمعه, 21 خرداد 1400

اینقدر نویسنده اقای پویان معصومی دنبال اخبار هواوی که خود چینی ها اینقدر پیگیر اخبار هواوی نیستن!!
گوشی هواوی وارد میکنی ؟ یا پولی بهت میدن؟

پاسخ

abCD

یک‌شنبه, 23 خرداد 1400

بالاخره رسانه ها باید خط مشی فلان جا ها رو دنبال کنن! تا حالا دیدی از ایسوس تعریف کنن ولی چپ و راست میگن غول چینی و اژدهای چینی و فلان چینی! خواننده باید عاقل باشه وگرنه تو این مملکت نویسنده اگه عاقل باشه که سر از زندان درمیاره :))

ثبت نظر