سیستم‌عامل هارمونی امسال روی ۳۰۰ میلیون دستگاه نصب خواهد شد

Untitled-1.jpg

کمپانی هواوی از مدت‌ها پیش اعلام کرد که در سال 2021 سیستم‌عامل هارمونی بر روی 300 میلیون دستگاه نصب خواهد شد. حالا این غول چینی در حال کار بر روی گجت‌های مختلف است تا در ادامه سال میلادی این صحبت عملیاتی شود.

کمپانی هواوی با 20 شرکت سخت‌افزاری همکاری می‌کند و حدود 280 شرکت نرم‌افزاری را همیشه به همراه خود دارد. اکنون این غول چینی در تلاش است تا با همکاری سایر شرکت‌ها بتواند سیستم‌عامل هارمونی را در سال جاری بر روی 300 میلیون گجت نصب کند.

می‌توان به جرات گفت که سیستم‌عامل هارمونی، آینده هواوی را تشکیل خواهد داد. چون این شرکت چینی تمام قدرت و سرمایه‌گذاری خود را تا به امروز برای تولید و توسعه آن به کار گرفته است. کمپانی هواوی در روز گذشته گزارشی را منتشر کرده و از پیشرفت پروژه‌ی توسعه‌ی هارمونی او اس گفته است. وبسایت GSMArena گزارشی مفصل در این رابطه منتشر کرده و اعلام کرده که هواوی موفق شده است نظر ۲۰ شرکت تولیدکننده‌ی سخت‌افزار و ۲۸۰ شرکت توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار را جلب کند تا مشغول کار روی دستگاه‌های هارمونی او اس شوند. این یعنی اینکه هواوی در ادامه مسیر تنها نیست.

هواوی در این مصاحبه گفته است که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد دستگاه‌های مجهز به هارمونی او اس را در سال جاری میلادی به ۳۰۰ میلیون واحد خواهد رسید. از این تعداد دستگاه‌ها اکنون 100 میلیون واحد از این دستگاه‌ها قابل دسترس کاربران قرار خواهند گرفت و کاربران می‌توانند ان‌ها را خریداری کنند.

مدیرعامل بخش نرم‌افزارهای تجاری مصرفی کمپانی هواوی، وانگ چنگ‌لو، گفته است که سیستم‌عامل هواوی به گونه‌ای ساخته شده که دستگاه‌های متنوعی را متحد خواهد کرد و فقط محدود به گوشی هوشمند و تلویزیون هوشمند نیست، گجت‌های بسیار متنوعی در لیست هستند. او در ادامه گفته که هارمونی او اس یک ذات همگانی و عمومی دارد. مدتی پیش غول تکنولوژی چینی اعلام کرد که بسیاری از دستگاه‌هایش را به هارمونی او اس به‌روزرسانی خواهد کرد؛ اما تا به الان این اتفاق به سرانجام نرسیده و نقشه‌ی راه کاملی ارائه نشده است.

به نظر شما با تحریم‌های فلج کننده‌ای که آمریکا برای این کمپانی چینی در نظر گرفته، آیا هواوی در این راه موفق خواهد بود؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


10 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ali

چهارشنبه, 25 فروردین 1400

به فرموده: هواوی هیچ غلطی نمی تواند بکند. نه فیسبوک داره نه اینستاگرام و نه ... غیر از بعضی از چینی ها کی می خره. :)

پاسخ

امیر

پنج‌شنبه, 26 فروردین 1400

شما در یوتیوب بزن اینو The Richest Cities in China 2021 ببین با چه ابر کشوری روبرو هستی این هر شهرش یه نیویورکه تازه 20 شهر بقیه رو نذاشته در دسته ساخته.

a

پنج‌شنبه, 26 فروردین 1400

با همین توهمات ایرانو فروختین؟

a

پنج‌شنبه, 26 فروردین 1400

اینقد که عرازشه هی میگن غول چینی و با این خبرا خر کیف میشن خود چینیا نمیشن!
تا حالا دیدین بنویسن غول ژاپنی یا امریکایی؟

پاسخ

امیر

پنج‌شنبه, 26 فروردین 1400

الان چین فقط از لحاظ چیپ سازی در صنعت الکترونیک عقبتر از آمریکاست که اونم میدونید که خوده مواد شیمیایی اون رو از چین تهیه میکنه کوالکام و الانم تایوان رکورد چیپ سازی رو از آمریکا ربود مدیاتک و چین تایوانو بگیره تمام میشه

a

پنج‌شنبه, 26 فروردین 1400

چی تموم میشه؟ به شما چی میرسه؟ :))

a

پنج‌شنبه, 26 فروردین 1400

چی تموم میشه؟ به شما چی میرسه؟ :))

a

پنج‌شنبه, 26 فروردین 1400

ضمنا خبر هست ۳۰۰ میلیون ولی لینک ۱۰۰ میلیون! ماله چکارا که نمیکنه :))

پاسخ

Nima

پنج‌شنبه, 26 فروردین 1400

Huawei has set a goal of 300 million devices running HarmonyOS and 100 million of them to come with the said OS out of the box.

فقط تیتر ها رو میخونی ؟ کل زندگیت همینقد پوچه ؟

زرشک

شنبه, 28 فروردین 1400

ساندیس بکام آقا نیما
"Huawei has set a goal of 300 million devices running HarmonyOS... but is yet to share a detailed release roadmap."
منم الان برنامه دارم کاخ سفید رو حسینیه کنم؛ اینکه نشد خبر!

zak

پنج‌شنبه, 26 فروردین 1400

جواب سه حرف است آن هم خیر

پاسخ

ثبت نظر