گوشی‌های سری هواوی P50 با سیستم‌عامل هارمونی عرضه می‌شوند

Untitled-1.jpg

کمپانی هواوی تقریبا دو ماه پیش بود که اعلام کرد، گوشی‌هایی که از رابط کاربری EMUI 11 بهره ببرند می‌توانند از سیستم‌عامل هارمونی نیز استفاده کنند. به همین دلیل حالا یکی از افشاگران معروف در شبکه اجتماعی Weibo پستی را منتشر کرده و خبر داده که سری P50 هواوی گوشی‌هایی خواهند بود که از سیستم عامل هارمونی بهره‌مند خواهند شد.

این افشاگر مدعی شده است که گوشی‌های سری P50 توانسته‌اند مرحله دوم آزمایش نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل هارمونی را با موفقیت پشت سر بگذارند و کمپانی هواوی تصمیم گرفته تا مرحله سوم آزمایشات را بر روی آن‌ها آغاز کند. به این موضوع باید اشاره کنیم که هواوی P50 اولین گوشی‌های مبتنی بر این سیستم‌عامل نیستند، اکنون تعدادی از پرچمداران این کمپانی از این سیستم‌عامل پشتیبانی می‌کنند و حتی پرچم‌داران قدیمی هواوی نیز نسخه بتای سیستم‌عامل هارمونی را اجرا می‌کنند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که سری P50 فقط و فقط از هارمونی بهره می‌برد و شاهد به کارگیری اندروید نخواهیم بود.

در ماه‌های پیش شاهد آن بودیم که کمپانی هواوی سیستم‌عامل هارمونی را برای جایگزینی اندروید معرفی کرده بود. این کمپانی از همان روزها مدعی شد که این سیستم‌عامل به طور کامل توسط متخصصین این ساخته شده و توسعه پیدا کرده است، اما آن گونه که به نظر می‌رسد این سیستم‌عامل واقع مبتنی بر اندروید است. با وجود مدارک و شاهدات مختلف در این بخش، اما کمپانی هواوی این موضوع را به کل تکذیب می‌کند و اعلام می‌کند که سیستم‌عامل هارمونی هیچ ارتباطی در هیچ زمینه‌ای با اندروید ندارد و نخواهد داشت.

Huawei-P50-2.jpg
-

مدتی پیش بود که کمپانی هواوی اعلام کرد که در پایان سال 2021 حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون گجت با سیستم‌عامل هارمونی ارائه و عرضه خواهند شد. البته باید به این موضوع توجه کنید که گجت‌ها تلویزیون‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند را نیز شامل می‌شود. هواوی در همین راستا مشغول آماده‌سازی سرویس‌های نرم‌افزاری مختلفی است که از بین آن‌ها می‌توانیم به سرویس‌های مربوط به جستجو و نقشه اشاره کنیم.

هواوی با تحریم‌های که علیه آن اعمال و اجرا شده، اما هنوز اخبار خوبی را از خود ارائه می‌کند، به نظر شما آینده این غول تکنولوژی چینی چگونه رقم خواهد خورد؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Android Central

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر