رندرهای هواوی P50 Pro فاش شد

گوشی‌های هواوی P50.jpg

با وجود همه‌ی تحریم‌هایی که علیه هواوی اعمال شده است، این کمپانی هنوز هم برای عرضه‌ی گوشی‌های خود تلاش می‌کند. حالا منتظر رونمایی از گوشی‌های سری P50 هستیم که احتمالا در اوایل فروردین ماه رخ خواهد داد. حالا رندرهایی از هواوی P50 Pro منتشر شده است.

شرایطی که به دنبال تحریم‌ها برای هواوی رخ داده است، درست مانند یک کابوس برای کاربرانش است اما هواوی هنوز هم تسلیم نشده است و همچنان به تولید محصولات باکیفیت خود ادامه می‌دهد. حالا هم این کمپانی در تدارک ساخت و رونمایی از گوشی‌های سری P50 خود است که شامل هواوی P50، مدل پرو و مدل پرو پلاس خواهد بود.

بنا به اطلاعاتی که فاش شده است، دو مدل از هواوی P50 Pro به صورت جهانی عرضه خواهد شد. یکی از این مدل‌ها از نسخه متن باز اندروید بهره خواهد برد. این در حالی است که نسخه دیگر آن به سیستم عامل اختصاصی هواوی، یعنی هارمونی او اس مجهز خواهد شد.

رندری از هواوی P50 Pro.jpg
رندری از هواوی P50 Pro -

بنا به اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که هواوی p50 Pro از پردازنده‌ی کایرین 9000 بهره ببرد که دومین پردازنده‌ی 5 نانومتری موبایلی است. این گوشی در کانفیگ‌های مختلف با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد. ماژول دایره‌ای دوربین اصلی که در پنل پشتی دستگاه بود، در سری P50 به یک پنل بیضی شکل تبدیل خواهد شد و به جای قرار گرفتن در قسمت وسط، به گوشه‌ی سمت چپ خواهد رفت.

گفته می‌شود که هواوی P50 با نمایشگر 6.1 تا 6.2 اینچی از نوع AMOLED معرفی خواهد شد. این در حالی است که هواوی P50 Pro به نمایشگر 6.6 اینچی از نوع AMOLED مجهز خواهد شد. هواوی p50 Pro Plus از نمایشگر بزرگ 6.8 اینچی بهره خواهد برد. با توجه به تصاویر فاش شده، به نظر می‌رسد که نمایشگر هواوی P50 فلت و کمی منحنی باشد. هواوی P50 Pro اما از نمایشگر waterfall و هواوی p50 Pro Plus هم از نمایشگری با چهار لبه‌ی منحنی بهره خواهد برد.

رندرهایی از نمایشگرهای هواوی P50، هواوی P50 Pro و هواوی P50 Pro Plus.jpg
رندرهایی از نمایشگرهای هواوی P50، هواوی P50 Pro و هواوی P50 Pro Plus -

از آنجایی که هواوی در مارس سال پیش از گوشی‌های سری هواوی P40 رونمایی کرد، اگر تغییری در برنامه‌های این شرکت صورت نگیرد، در همین زمان یعنی اوایل فروردین ماه، شاهد معرفی گوشی‌های سری P50 هم باشیم.

اخبار مرتبط:

لیست قیمت گوشی هوشمند ، دی ماه 99

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر