هنرمند مشهور در حال کار بر روی بازی GTA 6 است

gta.jpg

خواننده مشهور به نام تی پِین اظهار کرده است که در حال حاضر با همکاری Rockstar Games به توسعه بازی Grand Theft Auto VI مشغول است. این همکاری جدید ممکن است تأثیرات غیرمنتظره‌ای بر مشارکت او در GTA 5 داشته باشد.

به گزارش آی‌جی‌ان، شرکت Rockstar از تی پین خواسته است که نقش‌آفرینی خود را در سرور NoPixel متوقف کند. NoPixel یک سرور مشهور و با سابقه نقش‌آفرینی در GTA 5 است که در سرورهای مختلف فعالیت می‌کند.

نقش‌آفرینی در NoPixel به معنای ایفای نقش به عنوان یک شخصیت در بازی است؛ جایی که شما صحبت می‌کنید، اقدام می‌کنید و داستان را پیش می‌برید. به عبارت دیگر، شما نقش خود را در دنیای بازی بازی می‌کنید.

Rockstar تیم مادسازی سرورهای نقش‌آفرینی مانند FiveM و RedM را به خدمت گرفته است. تی پین اظهار کرده است که عجیب است که به دلیل همکاری با Rockstar دیگر نمی‌تواند در سرور NoPixel نقش‌آفرینی کند. او هنوز توضیحات بیشتری درباره این موضوع ارائه نکرده است.

تا سال 2021، تی پین در NoPixel نقش‌آفرینی می‌کرد و طرفداران او متوجه شدند که او در فهرست سفید (سرور مخصوص گیمرهای معروف در NoPixel) قرار گرفته است. هدف از NoPixel ایجاد یک تجربه یکپارچه برای بازیکنان و تماشاگران بوده است تا بتوانند به یکسان داستان‌ها و وضعیت‌ها را در دنیای مجازی دیگر تجربه کنند.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی درباره GTA 6 موجود نیست؛ اما به نظر می‌رسد که نقش‌آفرینی ممکن است بخش مهمی از این بازی باشد. Rockstar قصد دارد تاکید خود را بر روی داستان تک‌نفره قرار دهد که در اولین تریلر آن به نمایش گذاشته شده است.

GTA 6 در سال 2025 برای کنسول‌های PlayStation 5 و Xbox Series X و Series S منتشر خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ign.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر