جوکر فلوریدا، راک‌استار را تهدید به همکاری با هکر GTA کرده است

florida-joker-hard-evidence-rockstar.jpg

جوکر فلوریدا تلاش‌های زیادی برای برقراری ارتباط و گرفتن غرامت از شرکت راک‌استار انجام داده است و پس از نادیده گرفته شدن از طرف آن‌ها، اکنون شرکت را تهدید به همکاری با هکر بازی GTA 6 که اطلاعات زیادی از بازی را لو داده بود، کرده است.

از زمان انتشار اولین تریلر GTA 6 در ماه دسامبر (ماه آذر)، Rockstar Games تهدیدات زیادی از طرف فردی به نام 'جوکر فلوریدا' دریافت کرده است. او شباهت خود به یکی از شخصیت‌های زندانی که در بخشی از تریلر نمایش داده شد را به خوبی تشخیص داد و تصمیم گرفت که از شباهتش سودی ببرد و تا جایی که می‌تواند، میزان غرامت خود را بالا ببرد. آخرین ویدیو او را می‌توانید در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) مشاهده کنید.

در آخرین ویدئوی خود، جوکر فلوریدا از راک‌استار خواستار پرداخت 10 میلیون دلار شده و تاکید کرده که این «هشدار نهایی» او است (هرچند که در تمام ویدیوهای خود این ادعا را تکرار می‌کند). با این حال، ویدیو جدید خود یک گام به جلو برداشته و اظهار کرده که اگر Rockstar Games به درخواست‌هایش پاسخ ندهد، آن بچه (اشاره به نوجوان معروفی که در سال 2022 سیستم Rockstar Games را هک کرد و بیش از 100 گیگابایت اطلاعات از جمله اطلاعات کارمندان و بازی‌های لغو شده را به صورت آنلاین منتشر کرد) را از بیمارستان روانی آزاد کرده و با کمک یکدیگر سیستم راک‌استار را هک می‌کنند. شرکت راک‌استار نیز تهدیدات سایبری را جدی گرفته و جوکر فلوریدا با انتشار ویدیو جدیدش در آستانه‌ی خطر است.

در ویدئوی جدید خود، جوکر فلوریدا توضیح داد که نمی‌تواند بدون اینکه مردم به او نزدیک شده و از او عکس بگیرند، به هیچ جایی برود یا حتی «یک پیتزا» بخورد. با وجود اینکه ادعا می‌کند که این مشکل زندگی او را بهم ریخته است اما او با رنگ‌آمیزی موها و پوشیدن لباس‌های زندانی، تمام تلاش خود را می‌کند تا شباهت بیشتری به شخصیت نمایش داده شده در تریلر GTA 6 داشته باشد.

همانطور که شرکت راک استار به درخواست او برای پرداخت غرامت 2 میلیون و 5 میلیون دلار جوابی نداده است، تهدید این شرکت نیز راهی از پیش نمی‌برد. ادعاهای جوکر فلوریدا، نه تنها باعث پرداخت غرامت از طرف راک استار نمی‌شود بلکه شرکت راک‌استار می‌تواند به دلیل ادعاهای اخیر از او شکایت کند و پیگردی قانونی علیه او تنظیم کند. اقدام شرکت راک‌استار در این رابطه را باید مشاهده کرد. در صورت انتشار اخبار جدید، آن را در فیسیت قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: insider-gaming.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر