جوکر فلوریدا مبلغ خود را بالا برد و حال درخواست 5 میلیون غرامت دارد

floridajoker.jpg

لارنس سالیوان که همچنین با نام جوکر فلوریدا شناخته می‌شود، یک "اخطار نهایی" به Rockstar Games ارسال کرده و از این شرکت مبلغ 5 میلیون دلار برای استفاده از چهره او در تریلر معرفی GTA 6 می‌خواهد.

پس از سال‌ها حدس و گمان و شایعات، ابتدای این ماه تریلر کوتاهی برای طرفداران بازی Grand Theft Auto منتشر و همراه با 60 میلیون بازدید در 12 ساعت اولیه انتشار، موفق به شکستن رکوردهای زیادی شد. این تریلر کوتاه در کنار ثبت رکورد در یوتیوب، توانست بسیاری از بازیکنان و طرفداران را برای مدتی راضی نگه دارد.

لارنس سالیوان که ممکن است او را به نام "جوکر فلوریدا"، به خاطر تتوها و موهای رنگارنگش بشناسید، از حضور خود در تریلر GTA 6 ناراضی است. هرچند که پس از انتشار تریلر، خود او به ویدیو تریلر واکنش نشان داد و از طرفداران درخواست کرد تا به دنبال ویدیوهای او بگردند اما پس از مدتی، به دلیل استفاده بدون اجازه از شخصیت او در تریلر بازی، درخواست غرامت از استودیو سازنده کرد.

او تقاضای دو میلیون دلار از استودیو راک‌استار را داشت اما صداپیشه آرتور مورگان (راجر کلارک) به صحبت‌های او واکنش نشان داد و درخواست او را محکوم به شکست خواند و حال ویدیو جدیدی از سالیوان منتشر شده که برای آخرین بار قبل از اقدام قانونی از شرکت راک‌استار درخواست 5 میلیون دلار دارد. همچنین باید در نظر داشت که سالیوان تنها شخص یا اتفاق واقعی نیست و در تریلر GTA 6، تمام اتفاقات نمایش داده شده براساس واقعیت و زندگی روزمره در فلوریدا بوده است.

flo-man-ref-featured-1.jpg
-

چند هفته پس از اتفاقات رخ داده، سالیوان یک ویدئو جدید به عنوان "اخطار نهایی" خطاب به Rockstar Games منتشر کرده است. در ویدیو، سالیوان می‌گوید که به تازگی از میامی برگشته و پس از صحبت با وکلایش، نامه‌ای به Rockstar ارسال و اعلام کرده که اگر استودیو تا 11 ژانویه (21 دی)، همزمان با تولد او، به او پاسخ ندهد، قصد اقدامات قانونی را دارد. متن اعلام شده به شرح زیر است:

"زمان زیادی است که از شخصیت من استفاده کردید، این اخطار نهایی است. تازه از میامی برگشته‌ام، از کالیفرنیا برگشته‌ام و با هر دو وکیل خود صحبت کردم... اگر تا پس از تولد من که 11 ژانویه است پاسخ نگیریم، اقدامات قانونی خواهیم کرد. الان 5 میلیون دلار می‌خواهم."

گرچه سالیوان پیش از این، درخواست 2 میلیون دلار داشته اما حالا ادعای خود را به 5 میلیون دلار افزایش داده است، چراکه می‌گوید که به دلیل شباهتش به شخصیت تریلر GTA 6، هر کجا که می‌رود مورد آزار قرار می‌گیرد. همانطور که قبلاً گفته شده است، به احتمال زیاد پول یا حتی یک پاسخ از طرف Rockstar دریافت نخواهد کرد، اما جالب است که سرانجام تصمیمات او را بدانیم. در صورت انتشار اخبار جدید آن را در فیسیت قرار خواهیم داد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر