تریلر GTA 6 در 12 ساعت اول نزدیک به 60 میلیون بازدید داشته است

GTA Cover.jpg

تیم سازنده بازی GTA 6 پس از یک دهه انتظار طرفداران، تریلر رسمی این بازی را عرضه کرد. شرکت راک‌استار برنامه‌ای برای عرضه اولین تریلر این بازی را در تاریخ 14 آذر داشت اما به دلیل لورفتن ویدیو، مجبور به انتشار زودتر آن شد.

تعداد بازدیدهای این ویدیو در یوتیوب نزدیک به 60 میلیون است و بر اساس آمار یوتیوب، تعداد نفرات آن هر چند ثانیه یکبار، به میزان 5000 نفر افزایش می‌یابد. آمار بازدید تریلر نسخه قبلی این بازی یعنی Grand Theft Auto 5 پس از 12 سال، 97 میلیون نفر است و به زودی جای خود را به عنوان GTA 6 خواهد داد.

هرچند که یوتیوب نسبت به سال 2013 بزرگ‌تر و محبوب‌تر شده اما انتظار بالای طرفداران برای تماشای بازی GTA VI بیش از اندازه است و بازیکنان پس از ده سال توانسته‌اند نگاهی کوچک به عنوان جدید این سری بازی داشته باشند. تعداد بازدیدهای اعلام شده، تنها مربوط به نسخه یوتیوب راک‌استار بوده و بازدیدکننده زیادی در دیگر شبکه‌های اجتماعی این شرکت داشته است.

طبق اطلاعات درج شده در یوتیوب، تریلر جدید دارای 97 درصد لایک بوده که 6.8 میلیون نفر از بینندگان ویدیو را لایک (like) کرده و 200 هزار نفر نیز ویدیو را دیس لایک (dislike) کرده‌اند. در حال حاضر این ویدیو بیش از نیم میلیون کامنت دارد.

GTA-VI-Trailer-Screenshots-_3-1456x819.jpg
اسکرین شات از اولین تریلر بازی GTA VI -

زمان انتشار این ویدیو، روز سه شنبه اعلام شده بود اما یک حساب ناشناس در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، ویدیو بی‌کیفیت و دارای واترمارک‌های متعدد را زودتر از زمان اعلام شده در کانال خود قرار داد و به همین دلیل، اکانت مربوطه بلافاصله پس از انتشار ویدیو بن شد و دقایقی بعد به صورت رسمی توسط راک‌استار منتشر شد. شرکت راک‌استار در شبکه X اعلام کرد که ویدیو تریلر لیک شده است و خواهش می‌کنیم نسخه واقعی آن را از طریق کانال یوتیوب ما تماشا کنید.

یکی از توسعه‌دهندگان جی تی ای 6 پس از لو رفتن تریلر، در شبکه‌های اجتماعی ابراز تاسف کرد و گفته است که برنامه آن‌ها برای تماشای واکنش زنده با سایر اعضای تیم از بین رفته است.

براساس بیانیه منتشر شده از شرکت Take-Two، بازی GTA VI برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد اما اشاره‌ای به عرضه این عنوان برای کامپیوتر نشده است. احتمال دارد این بازی برای مدتی در انحصار کنسول‌های نسل جدید باشد یا هرگز برای دارندگان کامپیوتر منتشر نشود؛ به هر حال، این بازی در سال 2025 عرضه خواهد شد و در صورت انتشار اخبار جدید راجع به این بازی، شما را در اولین فرصت مطلع خواهیم کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videogameschronicle.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر