تپسی اظهار کرده است: رأی شورای رقابت در مورد ضدرقابتی بودن اقدامات اسنپ قطعی وارد شده است

tapsi snap

اطلاعات ارائه شده توسط تپسی نشان می‌دهد که تصمیم نهایی شورای رقابت درباره بی‌رقیب بودن اقدامات اسنپ تأیید شده است و این شرکت تنها از مسئله تبرئه کیفری برخوردار است.

امروز "اسنپ" اعلام کرده است که در پرونده شکایت از طرف "تپسی"، در دادگاه کیفری از تمامی اتهامات پاک شده است. اما در پاسخ به این خبر، "تپسی" اظهار کرده است که تصمیم شورای رقابت در مورد اسنپ همچنان اعتبار دارد و اسنپ تنها در مورد شکایت دوم تبرئه شده است.

در اعلامیه‌ای که توسط روابط عمومی "تپسی" منتشر شده، آمده است: "با توجه به اقدامات اسنپ مرتبط با پرونده 1000 سیم‌کارت، شرکت "تپسی" دو شکایت را در این رابطه مطرح کرده است. شکایت اول به شورای رقابت ارجاع شده و مربوط به بی‌رقیب بودن این اقدام است، در حالی که شکایت دوم به دادگاه کیفری ارسال شده و مربوط به جنایت ارتکاب شده است. شکایت اول منجر به صدور رأی نهایی شورای رقابت شد که اقدامات این شرکت برخلاف قوانین رقابتی است و در شکایت دوم، که تازه اعلام شده است، این شرکت از تمامی اتهامات کیفری بی‌گناه تشخیص داده شده است."

اسنپ-تپسی
-

به عبارت دیگر، در شکایت اول که نتیجه آن در فروردین ماه 1402 اعلام شد، شورای رقابت پس از برگزاری دو جلسه، اسنپ را به دلیل استفاده از 1000 سیم‌کارت و ایجاد حساب‌های کاربری جعلی به‌عنوان مسافر در سامانه تپسی و دسترسی به اطلاعات تماس حدود 14000 راننده، براساس ماده 61 سیاست‌های کلی اصل 44 به ارتکاب رویه ضدرقابتی محکوم کرده است.

با توجه به اظهارات روابط عمومی "تپسی"، این محکومیت قطعی و تأیید شده است و تبرئه اسنپ از اتهامات کیفری، با رأی شورای رقابت مبنی بر ارتکاب رویه ضدرقابتی همخوانی دارد.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: فیسیت

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر