نسخه ریمستر The Last of Us Part II در دست ساخت است

Untitled-1.jpg

نسخه دوم بازی The Last of Us، دارای یکی از بهترین جلوه‌های بصری و گرافیک عالی بود؛ اما با توجه به این موضوع که بازی چند ماه قبل از انتشار پلی‌استیشن 5 عرضه شد، شرکت سونی تنها یک به‌روزرسانی رایگان برای نسل بعدی کنسول خود منتشر کرد که تغییرات زیادی در آن اعمال نشده بود و همچنان بر اساس سخت‌افزار PS4 بازی را برای کنسول جدید خود عرضه کرد. بازی The Last of Us Part II هنوز برای دارندگان کامپیوتر در دسترس نیست.

هنرمند ارشد تیم بازی‌سازی Naughty Dog، مارک پاجاریلو، در صفحه LinkedIn وظایف خود را نظارت بر تولید منابع جدید برای دو بازی The Last of Us Part I و The Last of Us 2: Remastered اعلام کرده است. می‌توان از این پیام نتیجه گرفت که شرکت ناتی داگ در حال کار بر روی نسخه ریمستر نسخه دوم لست اف آس است.

WCCFthelastofuspart242-728x170.jpg
صفحه مارک پاجاریلو در LinkedIn -

بازی The Last of Us Part II باعث اختلاف‌های زیادی بین طرفداران شد، به عقیده بعضی‌ها این بازی یک شاهکار به تمام معنا بود و به عقیده گروهی دیگر، به خوبی نسخه اول نبود؛ به هر حال این بازی لیاقت یک ریمستر خوب را دارد تا بتوان با سخت‌افزارهای امروزی به تجربه دوباره این بازی پرداخت. سونی می‌خواهد نسخه ریمستر را بسازد تا دارندگان پلی‌استیش 5 و کامپیوتر بتوانند با بهترین کیفیت، به تجربه این بازی بپردازند.

چندی پیش، این شرکت اعلام کرد که در حال ساخت نسخه چندنفره بازی The Last of Us است، اما ظاهرا توسعه این بازی به خوبی پیش نمی‌رود و ناتی‌داگ باید به نحوی طرفداران خود را سرگرم نگه دارد تا آماده انتشار بازی بعدی خود شود.

تیم بازی‌سازی Naughty Dog، در هفته گذشته بیش از 25 کارمند خود را اخراج کرد؛ خبری مبنی بر تایید این موضوع در دست نیست اما ممکن است این تعدیل نیرو، مربوط به بخش چندنفره بازی The Last of Us بوده.

آیا شما علاقه به تجربه ریمستر بازی The Last of Us Part II دارید یا تجربه یک‌باره آن برای شما کافی بوده؟ با توجه به گرافیک بالا و انتشار این بازی در سال 2020، این ریمستر می‌تواند آنقدر تغییرات ایجاد کند تا به عنوان یک ریمستر در نظر گرفته شود؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر