فریم فلزی به گوشی‌های گلکسی A55 و گلکسی A35 افزوده می‌شود

galaxy.jpg

تاریخ انتشار ویندوز ۱۲ ممکن است با فریم فلزی جایگزین شود، به‌خصوص در مدل‌های گلکسی A55 و گلکسی A35 سامسونگ.

گوشی‌های میان‌رده این شرکت، به‌ویژه خانواده گلکسی A، همواره از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار بوده‌اند. این مدل‌ها، اگرچه از اهمیت کمتری نسبت به پرچمداران شرکت برخوردار هستند، اما همیشه جایگاه ویژه‌ای در بازار داشته‌اند.

با توجه به اطلاعات منتشرشده در شبکه اجتماعی ایکس، میان‌رده‌های سال ۲۰۲۴ سامسونگ، یعنی گلکسی A55 و گلکسی A35، ممکن است از فریم فلزی به جای فریم پلاستیکی استفاده کنند. این تغییر ممکن است حسی افزوده به تجربه کاربری این گوشی‌ها بدهد، اما در صورت استفاده از فریم فلزی در این مدل‌ها، نباید آنها را اولین گوشی‌های سری A با فریم فلزی تلقی کرد. زیرا گوشی‌های میان‌رده سامسونگ پیش‌تر نیز از فریم فلزی بهره برده‌اند.

رندرهای منتشرشده از گلکسی A35 سامسونگ تأیید می‌کنند که طراحی این گوشی با پرچمداران شرکت همخوانی دارد. تغییر اصلی در طراحی این گوشی در صفحه نمایش آن قابل مشاهده است، جایی که دوربین سلفی از بریدگی U شکل به بریدگی حفره‌ای تغییر کرده است.

Samsung-Galaxy-A55

گوشی‌های گلکسی A55 و گلکسی A35 به احتمال زیاد با پردازنده اگزینوس ۱۴۸۰ و ۸ گیگابایت رم عرضه خواهند شد. شرکت AMD، سازنده انواع کارت گرافیک، پردازنده‌های گرافیکی این گوشی‌ها را تأمین خواهد کرد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره حافظه ذخیره سازی این مدل‌ها در دسترس نیست.

هر دو گوشی همراه با رابط کاربری One UI 6، که بر اساس اندروید ۱۴ ساخته شده است، به بازار عرضه خواهند شد. ممکن است این دو گوشی، مانند نسل‌های گذشته، تا پنج سال از طرف سامسونگ به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دریافت کنند. برنامه‌ی پنج ساله‌ی سامسونگ شامل چهار سال ارتقاء سیستم‌عامل و یک سال ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های امنیتی می‌شود.

منتظر می‌مانیم که میان‌رده‌های جدید سامسونگ پس از معرفی خانواده گلکسی S24 به صورت رسمی معرفی شوند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-Tech_Reve

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر