گلکسی M44 در پنل پشتی هیچ تفاوتی با گلکسی A34 نخواهد داشت

f24.jpg

گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ با نام گلکسی M44 به تازگی معرفی شده است و طراحی مشابهی با دیگر میان‌رده‌های این شرکت دارد. پنل پشتی این گوشی از مواد پلاستیکی ساخته شده است.

تابستان گذشته، سامسونگ گلکسی M34 5G را با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی کرد. حالا، تصویری از مدل جدید M44 گوشی فاش شده است که تغییرات زیادی در طراحی آن مشاهده نمی‌شود. یک کاربر با نام Anthony تصویر گلکسی M44 را در شبکه اجتماعی منتشر کرده است.

براساس تصویر منتشرشده، گلکسی M44 طراحی مشابهی با میان‌رده‌های فعلی سامسونگ دارد و پنل پشتی آن از مواد پلاستیکی ساخته شده است. این میان‌رده دارای سه دوربین در پنل پشتی و یک فلاش LED است.

galaxy-m44-leaked-photo

با توجه به اطلاعات منتشرشده از بنچمارک‌ها، سامسونگ برای گلکسی M44 از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت رم استفاده کرده است. گلکسی M34 سامسونگ نیز به نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز بود، که AMOLED نام تجاری سامسونگ برای پنل OLED است.

در صورت استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ در نسخه جهانی این میان‌رده، قیمت گلکسی M44 افزایش خواهد یافت؛ اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره قیمت این گوشی منتشر نشده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-TheGalox

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر