صداپیشه جدید شخصیت سوپرماریو مشخص شد

Untitled-1.jpg

چارلز مارتینت، صداپیشه شخصیت‌های ماریو و لوییجی پس از 25 سال، در ماه مرداد تصمیم خود مبنی بر بازنشستگی را به صورت رسمی اعلام کرد. طرفداران نگران صداپیشه جدید بودند و حدس‌هایی راجع به نفر بعدی زده بودند و حال نام صداپیشه جدید به صورت رسمی توسط نینتندو معرفی شده است.

پس از گذشت ماه‌ها از حدس و گمان راجع به صداپیشه جدید این بازی، اکنون شرکت نینتندو اعلام کرده است که انجام این وظیفه را به کوین افغانی سپرده است. در روز جمعه، افغانی در پلتفرم X (توییتر سابق) پیامی منتشر کرد و در آن از شرکت نینتندو برای این فرصت تشکر کرد و نوشت: به شدت افتخار می‌کنم که توان صداپیشگی ماریو و لوییجی را دارم. ممنون از شرکت نینتندو که این فرصت را به من دادند.

پیش از این، شرکت نینتندو قصد اعلام نام صداپیشه جدید را نداشت و گفته بود که طرفداران باید در لیست آخر بازی، بین نام سازندگان، اسم صداپیشه جدید را پیدا کنند. شایعاتی مبنی بر نام صداپیشه جدید وجود داشت که یکی از آن‌ها Mick Wingert بود اما کمی بعد این ادعا توسط مایک رد شد.

کمی بعد، یک نسخه دمو از بازی جدید ماریو منتشر شد و با کمک آن، لیستی از صداپیشه‌های احتمالی درز پیدا کرد. در این لیست، نام‌هایی بر اساس حروف الفبا آمده‌ است که اولین اسم موجود، مایک افغانی قرار داده شده است. در ویدیو جدیدی که توسط شرکت نینتندو منتشر شده است می‌توانید صدای کوین افغانی به عنوان شخصیت ماریو را بشنوید.

در این بازی، ماریو به همراه دوستان خود به Flower Kingdom فرستاده می‌شوند؛ جایی که Bowser در آن تبدیل به یک قلعه پرنده غول پیکر شده است و آشوب زیادی به بار آورده است. در این بازی چند قدرت جدید نیز به بازی اضافه شده است که می‌توانید در این راه از آن‌ها کمک بگیرید.

از دیگر کارهای آقای افغانی می‌توان به صداپیشگی شخصیت‌های Raditz در سری Dragon Ball R&R، شخصیت آرنولد در دوبله انگلیسی بازی Genshin Impact و... اشاره کرد.

بازی Super Mario Bros. Wonder در تاریخ 20 اکتبر (28 مهر) برای کنسول سوییچ منتشر می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر