تاریخ انتشار ویندوز 12 توسط Intel لو رفت؟

Untitled-1.jpg

تنها دو سال از عرضه ویندوز 11 در سال 2021 می‌گذرد و مایکروسافت دست از تلاش برای به‌روزرسانی و بهبود کیفیت این سیستم‌عامل برنداشته است و با استفاده از هوش مصنوعی، توانسته ویژگی‌های جذابی به این ویندوز اضافه کند. اکثر کاربران، انتظار ارائه نسخه بعدی ویندوز، تا 5 یا 6 سال آینده را نداشتند؛ اما چه می‌شود اگر ویندوز 12، سال دیگر منتشر شود؟

به نظر می‌رسد که شرکت اینتل زمان انتشار ویندوز بعدی را لو داده است. البته این خبر راجع به سال دیگر است و تا آن زمان هر چیزی می‌تواند تغییر کند.

در طی کنفرانس تکنولوژی Citi 2023 که به تازگی برگزار شد، شرکت Intel یکی از مهمانان این برنامه بود و درباره محصولات و آینده این شرکت، صحبت‌هایی انجام داد. در میان سخنرانی خود در رابطه با تراشه‌های جدید این شرکت، گفت: به دلیل نو شدن ویندوز، فکر می‌کنیم که سال 2024 قرار است سال خوبی برای پردازنده‌ها و کاربران ما باشد.

همین موضوع که شرکت مایکروسافت به فکر نو کردن ویندوز خود افتاده است، به اندازه کافی خبر جالبی است؛ اما لزوما ارتباطی با ساخت ویندوز جدید ندارد. البته پیش از خبر نیز شایعه‌هایی مبنی بر انتشار ویندوز 12 در سال 2024 منتشر شده بود.

maxresdefault.jpg
کنفرانس Citi 2023 -

هرچند می‌توانیم به این نتیجه‌گیری برسیم که ویندوز جدید، سال دیگر منتشر می‌شود اما باید منتظر اخبار موثق از طرف مایکروسافت بمانیم. یک موضوع دیگر که به این شایعه‌ها دامن می‌زند، سرمایه‌گذاری مایکروسافت در زمینه هوش مصنوعی (AI) است؛ هرچند که هوش مصنوعی، ویژگی‌های جدید و جذابی به ویندوز 11 اضافه کرده اما کل ویندوز بر اساس هوش مصنوعی ساخته نشده است؛ بنابراین ساخت یک ویندوز، بر پایه هوش مصنوعی توسط مایکروسافت دور از انتظار نیست.

اگر این اخبار درست و صحیح باشد، باید به زودی منتظر خبرهای خوبی از طرف مایکروسافت باشیم. به محض منتشر شدن اخبار جدید آن را در فیسیت قرار می‌دهیم. ما را دنبال کنید تا از آخرین اخبار مطلع شوید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidheadlines.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر