رقابت جدید اینستاگرام در به اشتراک گذاری تصاویر آغاز شد؛ اپلیکیشن TikTok Notes عرضه شد

notes tiktok

پس از پخش شایعات مختلف درباره ورود یک رقیب برای اینستاگرام، سرانجام این شرکت اپلیکیشن TikTok Notes را برای برخی از کاربران منتشر کرد.

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر ثابت خود را به اشتراک بگذارند و از اکانت‌های فعلی تیک تاک نیز برای این سرویس جدید استفاده کنند.

با اینکه تیک تاک هنوز رسماً عرضه TikTok Notes را اعلام نکرده است، اما براساس گزارشات رسانه‌ها، این اپلیکیشن اکنون در نسخه کانادایی گوگل پلی و اپ استور در دسترس است. به‌نظر می‌رسد که تیک تاک به‌تدریج ارائه این اپلیکیشن را در نظر گرفته است که این موضوع عجیبی نیست.

tik tok 1
-

در TikTok Notes، شما قادر خواهید بود مجموعه‌ای از پست‌ها را در فید خود مشاهده کنید. با کلیک بر روی هر پست، می‌توانید به صفحه مخصوص آن بروید، آن را به‌صورت تمام‌صفحه مشاهده کنید و در صورت نیاز به آن پاسخ دهید.

این اپلیکیشن شباهت‌های زیادی به اینستاگرام دارد، از جمله استفاده از فیدهای زمانی و الگوریتمی، کنترل‌های مختلف در بخش کامنت‌ها و استفاده از نوار Carousel برای نمایش تصاویر. همچنین ابزارهای ویرایش تصاویر در داخل برنامه وجود دارد و می‌توانید کسانی که می‌توانند پست شما را ببینند را مشخص کنید.

tik tok 2
-

برای دانلود تیک تاک نوتز می‌توانید به وب‌سایت رسمی این اپلیکیشن مراجعه کنید و بسته به سیستم‌عامل دستگاه خود، به فروشگاه اپلیکیشن‌های مربوطه هدایت شوید. همچنین می‌توانید به‌صورت مستقیم به صفحه این اپلیکیشن در گوگل پلی استور یا اپ استور اپل مراجعه کنید.

از آنجایی که اینستاگرام با معرفی بسیاری از ویژگی‌های تیک تاک در اپلیکیشن خود، توانست توجه جوانان را دوباره به سوی خود جلب کند، حالا باید ببینیم که پاسخ متقابل تیک تاک به این اقدام چگونه خواهد بود.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر