عنوان Assassin’s Creed Syndicate به مدت محدود رایگان شد

Untitled-1.jpg

طرفداران سری بازی‌های اساسینز کرید می‌توانند بازی Assassin’s Creed Syndicate را به صورت رایگان تا 6 دسامبر (15 آذر)، از طریق فروشگاه یوپلی به کتابخانه خود اضافه کنند و به تجربه آن بپردازند.

بازی Assassin’s Creed Syndicate، در سال 2015 برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شد و داستان خواهر و برادر دوقلو به نام‌های جیکوب و ایوی فرای را روایت می‌کند که در سال 1868، در جریانات دومین انقلاب صنعتی (که با نام انقلاب فناوری نیز شناخته می‌شود)، به عنوان اساسین به مبارزه با نیروهای تمپلار می‌پردازند. این بازی، نهمین عنوان در داستان اصلی سری بازی‌‎های اساسینز کرید است و اتفاقات آن، 75 سال پس از اتفاقات Assassin’s Creed: Unity رخ می‌دهد.

استودیو یوبی‌سافت در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اعلام کرده است که به مناسب Cyber Week، بازی Assassin’s Creed Syndicate را برای بازیکنان کامپیوتر به صورت رایگان قرار داده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فروشگاه یوپلی، این بازی را به کتابخانه خود اضافه کنند.

این عنوان، نخستین بازی در بین سری بازی‌های اساسینز کرید است که دو شخصیت قابل بازی دارد و بازیکنان می‌توانند بین دو شخصیت اصلی خواهر و برادر جابه‌جا ‌شوند و قسمت‌های مختلف خط داستانی را با دو کاراکتر تکمیل کنند. همچنین سیستم مبارزه در این بازی با پیشرفت روبه‌رو شده است و قابلیت‌هایی مانند grappling hook برای جابه‌جایی سریع‌تر و استفاده از ارابه برای پیمودن مسافت‌های طولانی به این عنوان افزوده شده است.

نسخه قبلی این بازی به نام Assassin’s Creed Unity در سال 2014 منتشر شد و به دلیل ضعف‌ها و باگ‌های بیش از اندازه، با استقبال ضعیفی از سوی طرفداران روبه‌رو شد اما عنوان Syndicate، برخلاف نسخه قبلی خود توانست امتیاز خوبی دریافت کند و بین طرفداران محبوب شود و تا سال 2017، به فروش 5.5 میلیون واحدی دست پیدا کرد.

این عنوان امتیاز 74 را در سایت متاکریتیک دریافت کرده و در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس بازیکنان کامپیوتر قرار گرفته است. اگر هنوز این عنوان را تجربه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌شود به تجربه این بازی بپردازید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر