این بازی، پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۳ است؛ حتی پرفروش‌تر از Call of Duty

fdyhfdyt.jpg

طرفداران Call of Duty احتمالاً فکر می‌کنند که این عنوان در سال گذشته پرفروش‌ترین بازی بوده است، اما آمارها داستان دیگری را نشان می‌دهند.

Piscatella آمار جالبی را درباره بازار بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۲۳ منتشر کرده و به گفته این شرکت، Hogwarts Legacy با پیشی گرفتن از بازی‌های معروفی مانند Call of Duty Modern Warfare III و اسپایدرمن ۲، لقب پرفروش‌ترین بازی سال گذشته را به‌خود اختصاص داده است.

Hogwarts Legacy به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی ویدیویی سال ۲۰۲۳ در بازار ایالات‌متحده معرفی شده است. Piscatella در یک پست در اینستاگرام (توییتر سابق) اعلام کرده است که از سال ۲۰۰۸ تا کنون، این اولین‌بار است که Call of Duty یا بازی‌های تولید شده توسط راک‌استار در رتبه‌ی اول پرفروش‌ترین بازی قرار نگرفته‌اند. این بازی در سال گذشته در کنسول پلی‌استیشن رتبه‌ی اول، در کنسول ایکس‌باکس رتبه‌ی دوم و در کنسول نینتندو رتبه‌ی پنجم را از نظر میزان فروش به‌دست آورده است.

Hogwarts Legacy به‌عنوان یک شاهکار جذاب با داستان پیشینه‌ی هری پاتر شناخته می‌شود که پس‌از انتشار در اوایل سال ۲۰۲۳ به‌دلیل نگرش‌های خاص نویسنده‌ی مشهور سریال، جی‌کی رولینگ، به‌شدت مورد توجه قرار گرفت.

Piscatella همچنین یادآوری کرده که Call of Duty برای پانزدهمین سال متوالی به‌عنوان پرفروش‌ترین مجموعه در آمریکا شناخته شده است؛ رکوردی که حتی برای بزرگ‌ترین بازی‌های جهان به‌شدت چالش‌برانگیز خواهد بود و به‌نظر نمی‌رسد به‌آسانی شکسته شود.

به‌طور کلی، اعلام شده است که مجموع درآمد شرکت‌های سازنده‌ی بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ با رشد یک درصدی همراه بوده است که دلیل این افزایش را می‌توان به افزایش حدود ۱۳ درصدی هزینه‌ی دانلود نسخه‌های دیجیتال بازی‌ها در کنسول‌های بازی نسبت داد. در ادامه می‌توانید لیست کامل ۲۰ بازی پرفروش سال گذشته در بازار آمریکا را مشاهده کنید:

Hogwarts Legacy

Call of Duty: Modern Warfare 3

Madden NFL 24

Marvel’s Spider-Man 2

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Diablo IV

Call of Duty: Modern Warfare 2

Mortal Kombat 1

Star Wars Jedi: Survivor

EA Sports FC 24

Starfield

Super Mario Bros. Wonder

Resident Evil 4

MLB The Show 23

Dead Island 2

Final Fantasy XVI

Street Fighter 6

Elden Ring

Mario Kart 8

Minecraft


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-MatPiscatella

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر