تیم کوک: آیا می‌خواهید در اپل کار کنید؟ مدرک دانشگاهی لازم نیست

timcok.jpg

در یک پادکست میزبانی شده توسط دوا لیپا، تیم کوک، مدیرعامل اپل، به مباحث گوناگونی پرداختند، از جمله مواردی که مربوط به استخدام در اپل بود.

آیا تاکنون تصور کرده‌اید که در اپل فعالیت کنید و نقش مهمی در تولید، طراحی، یا تبلیغ محصولاتی مانند آیفون، مک‌بوک یا ایرپاد داشته باشید؟ در این پادکست، کوک به نیازهای استخدامی اپل اشاره کرد.

وی بیان کرد که اپل افراد بدون دانشگاه را استخدام می‌کند و برای علاقمندانی که در زمینه کدنویسی مهارت ندارند، فرصت‌های شغلی وجود دارد. به عبارت دیگر، او گفت: «ما افراد را از هر طبقه‌ای به کار می‌گیریم.»

اپل به دنبال کارمندانی می‌گردد که ارزش افزوده به کارهایشان ببخشند. همان‌طور که کوک گفت: «من فکر می‌کنم یکی از ویژگی‌هایی که در افراد می‌جویم، همکاری است. آیا آن‌ها واقعاً می‌توانند در یک تیم همکاری کنند؟»

وی افزود که اپل به دنبال افرادی است که دارای خلاقیت و کنجکاوی هستند و به‌خوبی در تیم‌ها همکاری می‌کنند. فردی که می‌خواهد در اپل کار کند، باید تمایل به پرسش سوالات و کنجکاوی درباره نحوه فکر دیگران را داشته باشد.

گاهی اوقات، افراد فکر می‌کنند که اپل فقط برای کسانی است که در زمینه کدنویسی تخصص دارند، اما کوک اظهار کرد که حتی افرادی که کدنویسی را بلد نیستند هم در اپل مشغول به کار هستند.

اگر تمایل به کار در اپل دارید، می‌توانید به آدرس اینترنتی apple.com/careers/us مراجعه کنید. به‌یاد داشته باشید که حتی اگر پاسخ‌های شما به سوالات معمولی باشد، ممکن است در اپل موقعیت شغلی مناسب پیدا کنید؛ مگر اینکه علاقه‌مند به حوزه حسابداری باشید.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: BBC

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر