توییتر دکمه «CC» را برای فعال یا غیرفعال‌ کردن زیرنویس ویدیوها ارائه می‌کند

twiirer.JPG

شبکه اجتماعی توییتر به صورت آزمایشی دکمه جدیدی با نام «CC» در دسترس برخی از کاربران iOS قرار داده تا بتوانند زیرنویس ویدیوها را روشن یا خاموش کنند. قرار است که این قابلیت به زودی در دسترس همه کاربران قرار بگیرد.

حساب رسمی شبکه اجتماعی توییتر ویدیویی منتشر کرده که دکمه جدیدی در گوشه سمت راست قسمت بالا قرار گرفته است، این شرکت در توییت خود نوشت:

«نمایش یا عدم نمایش زیرنویس ویدیوها حالا برای برخی از شما در iOS و به زودی در اندروید آسان‌تر شده است. در ویدیوهایی که زیرنویس دارند، در حال آزمایش گزینه خاموش/روشن کردن زیرنویس با دکمه جدید «CC» هستیم.»

cc.JPG
-

سال گذشته بود که توییتر قابلیت زیر نویس خودکار را برای تمام کاربران خود در نسخه اندروید، iOS و وب فعال کرده بود تا استفاده از این پلتفرم برای کاربران ناشنوا و کم شنوا راحت‌تر شود. هم اکنون زیرنویس‌ها، به زبان‌هایی از جمله انگلیسی، اسپانیایی، ژاپنی، عربی، هندی و موارد بسیار زیاد دیگری نمایش داده می‌شوند.

در اقدام مشابه دیگری، توییتر اخیرا قابلیت جدید دیگری را به محتواهای خود اضافه کرد که با نمایش آیکون ALT در گوشه تصاویر، عکس‌ها دارای متن جایگزین (ALT) را مشخص می‌کند. همچنین زمانی که کاربران ماوس خود را روی این گزینه نگه دارند، توضیحات مربوط به آن را مشاهده خواهند کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9TO5MAC

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر