ایلان ماسک به هیئت مدیره توییتر نپیوست

musk.JPG

مدیرعامل توییتر، پاراگ آگراوال در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که ایلان ماسک از پیوستن به هیئت مدیره این شبکه اجتماعی منصرف شده است. اما او بزرگ‌ترین سهام‌دار توییتر است و به فعالیت خود ادامه خواهد داد و از این طریق نیز نظراتش را به گوش مدیران این شرکت خواهد رساند.

مدیرعامل توییتر در توییتی که منتشر کرد گفت: سه‌شنبه هفته پیش اعلام کردیم که ایلان ماسک بزرگ‌ترین سهام‌دار توییتر شد و به عضویت هیئت مدیره درامد. تاریخ رسمی شروع به کار او 9 اوریل یعنی 20 فروردین بود که صبح همان روز ایلان ماسک اعلام کرد که دیگر قصد پیوستن به هیئت مدیره را ندارد. فکر می‌کنم بهترین تصمیم اتخاذ شده است.

این این اوصاف در ادامه گفته که نظر همه سهام‌داران چه در هیئت مدیره باشند و چه نباشند، برای مدیران این شبکه اجتماعی مهم و ارزشمند خواهد بود. او وعده داد با توجه به این که ماسک بزرگ‌ترین سهام‌دار توییتر است، آن‌ها به شنیدن نظرات او ادامه خواهند داد.

elon-musk-thinking.jpg
-

در بیانیه‌ای که از سمت مدیرعامل توییتر منتشر شد، اعلام نشد که ایلان ماسک به ارائه چه دلایلی از پیوستن به هیئت مدیره منصرف شده است. با این وجود او از کارمندان خود خواسته تا روی انجام وظایف خود متمرکز بمانند: «در آینده حواس‌‌پرتی‌هایی به وجود خواهد آمد اما اهداف و اولویت‌های ما بدون تغییر باقی می‌مانند. اتخاذ تصمیمات و چگونگی اجرای آن‌ها نه وابسته به هیچ کس دیگر بلکه در دستان خود ماست.»

ایلان ماسک هفته گذشته 9.2 درصد از سهام توییتر را خریداری کرد و بزرگ‌ترین سهام‌دار این شرکت شد. به فاصله کوتاهی پس از این اتفاق اعلام شد که آگراوال و ماسک هفته‌هاست با یکدیگر گفتگو داشته‌اند و ثروتمندترین فرد دنیا به‌زودی به هیئت مدیره این شبکه اجتماعی می‌پیوندد. اما مشخص نیست که چه چیزی او را از این تصمیم منصرف کرده است. البته پیوستن به هیئت مدیره باعث می‌شد ماسک نتواند بیش از 14.9 درصد از سهام شرکت را تحت کنترل درآورد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: nytimes

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر