ایلان ماسک اعلام کرده که حق اشتراک توییتر بلو باید کم شود و امکان پرداخت با دوج کوین فراهم شود

elonmusk.JPG

ایلان ماسک که چند روزی است سهام‌دار توییتر شده، تغییراتی که از نگاه خود باید در این کمپانی اعمال شود را در توییت‌هایی منتشر می‌کند. او در پستی اعلام کرده که حق اشتراک سرویس پرمیوم توییتر بلو باید کاهش یابد و تیک مخصوصی برای کاربران این سرویس در نظر گرفته شود. در ادامه گفته که امکان پرداخت حق اشتراک کاربران با دوج کوین باید فراهم گردد و تبلیغات نیز باید ار این پلتفرم حذف شوند.

همین چند روز پیش بود که ماسک با خرید 9.2 درصد از سهام توییتر با پرداخت مبلغ تقریبی ۳ میلیارد دلار سهام‌دار این شرکت شد، ماسک که یکی از کاربران محبوب در توییتر به شمار می‌آید با توییت‌هایش همیشه نبض بازار را یا تند کرده یا کند کرده است. سه‌شنبه هفته گذشته بود که او به عنوان عضو جدید هیأت مدیره توییتر منصوب شد و حالا اعلام کرده که می‌خواهد تغییرات خوبی را در این شرکت به وجود اورد که تا چند ماه آینده شاهد این اتفاقات خواهیم بود.

ایلان ماسک در یک سری توییتی که منتشر کرد، تغییراتی که مد نظر خودش است را به صورت عمومی اعلام کرد. وی اعلام کرد قیمت ماهانه‌ی سرویس پرمیوم توییتر بلو باید از ۳ دلار به ۲ دلار کاهش پیدا کند. همچنین کاربران برای دسترسی به این قیمت باید اشتراک یک ساله بخرند و تا ۶۰ روز تیک مخصوص دریافت نکنند. او در ادامه‌ی توضیحات خود افزود که کاربران باید امکان پرداخت حق اشتراک با استفاده از دوج کوین را داشته باشند.

باید به این نکته دقت کرد که توییتر بلو در کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا و نیوزلند در دسترس است. ماسک همچنین چند روز پیش در صفحه‌ی خود یک نظرسنجی برای دریافت نظر کاربران به منظور افزودن دکمه‌ی ویرایش توییت‌ها برگزار کرد. گفته می‌شود که مدیرعامل توییتر هم این نظرسنجی را به اشتراک گذاشته و از کاربران خواسته که در پاسخ به این سوال دقت کنند. طبق اخرین اطلاعات، حدودیک میلیون و هشتصد هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند و ۷۴ درصد از آن‌ها خواهان افزوده شدن دکمه‌ی ویرایش توییت‌ها هستند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: CNBC

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر