توییتر یکبار دیگر توییت ترامپ را محدود کرد

Untitled-1.jpg

دونالد ترامپ، در ساعات پایانی روز، با انتشار پستی در توییتر پیروزی خود را جشن گرفت و دموکرات‌ها را به تقلب و سرقت آرا متهم کرد. توییتر نیز در زیر این پست، نشانه گمراه کننده بودن محتوای توییت را زد و محتوای زیر این پست را محدود کرد تا کاربران نتوانند این پست را لایک کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

هنوز تمامی صندوق‌های آرا شمارش نشده، به همین دلیل هیچ‌کس نمی‌داند که سرنوشت این انتخابات چه خواهد شد و کدامیک از نامزدهای انتخاباتی جشن پیروزی خواهند گرفت، ترامپ از قوانین سرپیچی کرده و خودش را برنده زود هنگام انتخابات دانسته و قوانین توییتر را زیر پا گذاشته است.

البته ترامپ بعد از اینکه خودش را پیروز این انتخابات معرفی کرده؛ دموکرات‌ها را به سرقت و دزدی آرای او متهم کرده است. ترامپ در گفته‌هایش اشاره داشته است:" اجازه نخواهیم داد تا آن‌ها آرا ما را به سرقت ببرند. غیرممکن است که کسی بعد از بسته شدن مراکز رای گیری بتواند رای دهد."

رسانه‌های زیادی این عمل ترامپ را زیر سوال برده‌اند و گفته‌اند که هنوز کسی به عنوان برنده اعلام نشده است، دونالد ترامپ نیز نباید این پیام را قبل از قطعی شدن پیروزی خود منتشر می‌کرد.

شرکت توییتر نیز با گذاشتن نشان علامت اخطار زیر توییت ترامپ، این اقدام عجیب ترامپ را زیر سوال برده است. همچنین این شرکت در زیر این پست متنی را منتشر کرده:" در مورد این پست اختلاف نظرهای بسیاری وجود دارد و ممکن است که این اطلاعات گمراه کننده برای شهروندانی باشد که در انتخابات شرکت کرده‌اند."

ترامپ برای اولین بار نیست که از سوی توییتر این نشان را دریافت کرده، حتی قبل از آغاز رای گیری، توئیتر مجبور شد تا برای ساعاتی حساب کاربری دونالد ترامپ را مسدود کند، البته این بسته بودن با اعتراض زیاد جمهوری خواهان برداشته شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: politico

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

IL

چهارشنبه, 14 آبان 1399

توییتر یکبار دیگر توییت ترامپ را محدود کرد:: و عرازشه خرکیف شده و خبر رو در بوق و کرنا کردند :))

پاسخ

Ahmadineh

جمعه, 16 آبان 1399

چقدر جالبه که هر سایت خبری فناوری که میریم یه عده مشغول فحش دادن و تو سروکله همدیگه زدن هستن :))

پاسخ

ثبت نظر