توییتر کنترل پروفایل رییس‌جمهور را به بایدن می‌دهد، حتی اگر ترامپ شکست را نپذیرد

111.jpg

کمپانی توییتر اعلام کرده است که در روز معارفه رئیس جمهور جدید ایالات متحده که در تاریخ یکم بهمن ماه خواهد بود، پروفایل ریاست جمهوری آمریکا را به بایدن خواهد داد فارغ از اینکه دونالد ترامپ بخواهد این موضوع را بپذیرد یا که خیر.

توییتر اعلام کرده که در تاریخ 20 ژانویه 2021 که مصادف با اول بهمن ماه خواهد بود پروفایل رسمی رئیس جمهور آمریکا (POTUS) را به جو بایدن، نامزد انتخابات آمریکا خواهد داد. این کمپانی می‌گوید که حتی اگر این اتفاق را قبول نکند و امتناع کند این اتفاق رخ خواهد داد. در بسیاری از رسانه‌ها بایدن بعد از شمارش آراء، پیروز اعلام شده است، اما ترامپ این موضوع را قبول نکرده است و می‌گوید او پیروز است و معتقد است در انتخابات تقلب شده است.

سخنگوی کمپانی توییتر در گفت‌وگویی اعلام کرده است:" کمپانی توییتر در حال مقدمه چینی برای انتقال پروفایل رسمی ریاست جمهوری امریکا است که در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ این اتفاق رخ خواهد داد. این انتقال نیز در سال 2017 بعد از انتخابات ، با همکاری نزدیک دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا (NARA) انجام شده بود و این پروفایل به نام ترامپ زده شده بود.

Twitter-tests-Fleets-that-delete-themselves-after-24-hours-feature.jpg
-

براساس گزارش‌های مختلف دیگر اکانت‌های رسمی نیز به مانند کاخ سفید (WhiteHouse)، معاون اول رییس جمهور (VP) و نیز بانوی اول ایالات متحده (FLOTUS) به دولت جو بایدن تحویل داده خواهد شد. البته در زمان انتقال تمامی پست‌هایی که منتشر شده است بایگانی و آرشیو می‌شود؛ تمامی اکانت‌ها ریست خواهند شد تا اینکه شمارش تمامی توییت‌ها از نو شروع شود.

البته دونالت ترامپ به عنوان رئیس جمهور پیشین ایالات متحده اکانت شخصی خودش را خواهد داشت اما آن امتیازات ویژه‌ای که توییتر برای رهبران و رئیسان جمهور در نظر گرفته است محروم خواهد ماند. دو هفته پیش کمپانی توییتر متنی را منتشر کرد که بعد از پایان ریاست جمهوری ترامپ با پروفایل او به مانند یک فرد معمولی رفتار خواهد کرد و از توییت‌های بی‌مورد و ارسال مطالب خشونت آمیز که حاوی مطالب نادرست و رأی گیری یا در رابطه پاندمی کرونا باشد، محروم خواهد شد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر