ایرپاد پرو جدید احتمالاً با قابلیت سنجش شنوایی در کنار سری آیفون ۱۵ معرفی می‌شود

fghjgfkyhk.jpg

گفته می‌شود که نسخه بعدی ایرپاد پرو اپل از ویژگی‌هایی مانند درگاه USB-C و سنجش شنوایی بهره خواهد برد. در سپتامبر امسال، اپل قرار است از سری آیفون ۱۵ با درگاه USB-C رونمایی کند و در همین رویداد، مدل جدید ایرپاد پرو را با کیس شارژ USB-C معرفی خواهد کرد. همچنین، اپل در حال توسعه ویژگی جدیدی برای سنجش شنوایی در نسل بعدی ایرپاد پرو است.

مارک گورمن در نسخه‌ی اخیر خبرنامه‌ی PowerON خود اعلام کرده است که اپل در حال توسعه مدل جدیدی از ایرپاد پرو است، که از درگاه USB-C استفاده خواهد کرد. در حال حاضر، کیس شارژ نسل فعلی ایرپاد پرو از پورت لایتنینگ استفاده می‌کند، اما به دلیل فشارهای اتحادیه‌ی اروپا، سازنده‌ی آیفون در نهایت مجبور شده است از درگاه USB-C در محصولات خود استفاده کند.

احتمالاً آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو با درگاه USB-C عرضه خواهند شد و این قابلیت باعث می‌شود که نسل بعدی گوشی‌های اپل از مزایای مختلف این فناوری بهره‌مند شوند. به‌عنوان مثال، این پورت قابلیت انتقال سریع‌تر داده و شارژ با سرعت بیشتر را فراهم می‌کند. البته، هدف نهایی اپل احتمالاً این است که آیفون را به‌طور کامل بدون پورت عرضه کند.

به‌نوشته‌ی WccfTech، ایرپاد پرو با درگاه USB-C در رویداد سپتامبر اپل و در کنار سری آیفون ۱۵ معرفی خواهد شد. همچنین، اپل قصد دارد ویژگی سنجش شنوایی را در هدفون‌های بی‌سیم TWS جدید خود ارائه دهد. این ویژگی می‌تواند صدای خاصی را در گوش کاربر پخش کند و براساس آن، مشکلات شنوایی را تشخیص دهد. علاوه‌براین، ویژگی مذکور جزء رویکرد اپل در ارائه‌ی خدمات بهداشتی و سلامت در ایرپاد پرو خواهد بود.

در رویداد WWDC ۲۰۲۳، اپل اعلام کرده است که ایرپاد پرو در سال جاری به ویژگی صوتی تطبیقی جدید مجهز خواهد شد. این ویژگی به وضعیت سر و گوش کاربر توجه می‌کند و به‌طور پویا صدا و حذف نویز را تنظیم می‌کند. سخت‌افزار جدید اپل که با iOS 17 کاملاً سازگار خواهد بود، مجموعه‌ای از ویژگی‌های مرتبط با سلامت و قابلیت‌هایی برای افراد کم‌توان را نیز در ایرپاد پرو ارائه خواهد داد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: WCCFTECH

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر