چه انتظاراتی از مراسم Spring Loaded اپل در روز ۳۱ فروردین داریم؟

apple-event-april-20-announcement.jpg

Spring Loaded نام رویداد آتی اپل است که در تاریخ 31 فروردین ماه برگزار خواهد شد. در این رویداد منتظر معرفی چه محصولاتی باشیم؟

بالاخره اپل با انتشار دعوت نامه‌ای، زمان برگزاری رویداد آینده خود را در تاریخ 20 آوریل، یعنی 31 فروردین ماه اعلام کرده است. درست مانند قبل، در این دعوت نامه اطلاعاتی درباره‌ی محصولاتی که قرار است در این رویداد معرفی شوند، منتشر نشده است. با این حال حدس‌هایی درباره‌ی محصولات احتمالی که قرار است معرفی شوند می‌زنیم. با مرور این حدسها همراه فیسیت باشید.

محصولاتی که در رویداد Spring Loaded منتظر معرفی‌شان هستیم

آیپد پرو نسل جدید

اگرچه به صورت دقیق از محصولاتی که معرفی خواهند شد اطلاع نداریم اما با این حال انتظار می‌رود در این رویداد شاهد معرفی دو مدل جدید آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی باشیم که البته از نظر ظاهری شبیه به نسل قبلی خود خواهند بود. نکته‌ی مهم اینجاست که در مدل بزرگ این تبلت، برای اولین بار شاهد استفاده از نمایشگر miniLED خواهیم بود. از طرفی انتظار می‌رود که اپل در این دستگاه‌ها از تراشه‌ی M1 بهره خواهد برد.

ایرتگز

دیگر محصولی که ممکن است در این رویداد Spring Loaded شاهد معرفی آن باشیم، ایرتگز است که در این چند ماه، اخبار زیادی را به خود اختصاص داده بود. اگرچه گزارشات حاکی از این هستند که اپل از سال گذشته تولید ایرتگز را آغاز کرده است اما تا به امروز این محصول معرفی نشده است. از این رو انتظار داریم که در رویداد Spring Loaded، این محصول هم معرفی شود.

apple-airtags.jpg
-

آی مک

گذشته از دو محصولی که نام بردیم، احتمالاً اپل در این رویداد از محصولاتی همچون نسل جدید کامپیوترهای آی مک هم رونمایی کند. احتمال این معرفی بالاست زیرا ماه گذشته اپل از توقف تولید آی مک پروهای فعلی خبر داد و این خود نشان دهنده‌ی آماده سازی راه برای ارائه‌ی نسل جدید این محصول است. انتظار داریم که آی مک‌های جدید همراه با تراشه‌‌ی اختصاصی و طراحی جالب توجه معرفی شوند.

مک بوک پرو و مک بوک ایر

این احتمال وجود دارد که در این رویداد Spring Loaded، اپل از نسل جدید مک بوک پرو و مک بوک ایر هم رونمایی کند که از ویژگی‌های محبوبی همچون پورت شارژ مگ سیف، درگاه SD بهره خواهد برد. نکته‌ی دیگر درخصوص مک بوک پرو، احتمال حذف تاچ بار است.

ایرپادز نسل جدید

یکی از محصولات محبوب اپل، هدفون‌های بی سیم این کمپانی یعنی ایرپادزها هستند. از آنجایی که اخبار مختلف حاکی از معرفی نسل جدید این محصول در نیمه‌ی اول سال 2021 بودند، انتظار می‌رود که در این رویداد شاهد معرفی نسل جدید ایرپادز باشیم.

نسخه ارتقا یافته‌ی Apple TV

در نهایت به گزارش وب سایت بلومبرگ این احتمال وجود دارد که در طی رویداد آتی اپل شاهد معرفی نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی Apple TV با تمرکز بر گیمینگ باشیم که از یک پردازنده آپدیت شده و ریموت جدید بهره برده و از رفرش ریت 120 هرتزی هم پشتیبانی کند.

اخبار مرتبط:

آیفون 13 احتمالا اولین آیفون بدون پورت خواهد بود

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر