واتساپ قابلیت واکنش از طریق ایموجی را ارائه کرد

whatsaap.jpg

در به‌روزرسانی جدید واتساپ، قابلیت واکنش به پیام از طریق ایموجی برای کاربران فراهم شده است. در همین آپدیت امکان اشتراک گذاری فایل‌های دو گیگابایتی نیز وجود دارد.

روز گذشته شاهد ارائه نسخه جدید واتساپ بودیم که قابلیت واکنش‌ به پیام‌ها را ازطریق ایموجی برای کاربران ایجاد خواهد کرد. نسخه‌ی جدید واتساپ همچنین به‌اشتراک‌گذاری فایل‌های حداکثر دو گیگابایتی را ارائه می‌دهد. تا پیش از انتشار این نسخه، کاربران می‌توانستند فایل‌های حداکثر ۱۰۰ مگابایتی بر بستر واتساپ برای هم بفرستند.

کمپانی متا که زیر برندهای مختلفی از جمله واتساپ دارد، ماه گذشته اعلام کرد که سه قابلیت جدید «به‌زودی» به این پیام‌رسان اضافه می‌شود. براساس آنچه The Verge می‌نویسد متا اعلام کرده است ابعاد چت‌های گروهی واتساپ را دو برابر می‌کند.

whatsapp-screenshot-emoji-reactions-feature.webp
-

متا اعلام کرده بود که برای قابلیت واکنش به پیام با ایموجی، در ابتدا فقط چند ایموجی ارائه خواهد شد و به‌مرور زمان امکان واکنش به پیام‌ها ازطریق دیگر ایموجی‌ها فراهم خواهد شد.

قابلیت واکنش به پیام جدید و منحصر به فرد واتساپ نیست، چرا که پیش تر تلگرام و اسکلت از این قابلیت بهره‌مند بودند. با این قابلیت خیلی راحت می‌توانید بدون ریپلای کردن پیام احساس خود را نسبت به آن بیابید. چنین موضوعی در چت‌های گروهی اهمیت زیادی دارد؛ به‌خصوص اکنون که قرار است ابعاد چت‌های واتساپ دو برابر شود.

در این به‌روزرسانی تغییر دیگری که شاهد هستیم این است که اکنون گروه‌های 512 نفری می‌توان ایجاد کرد و این در حالی بود که حداکثر ۲۵۶ نفر می‌توانستند در گروه حاضر باشند.

واتساپ در بیانیه‌ای می‌گوید تغییر اعمال‌شده در ابعاد گروه‌ها «به آرامی» برای کاربران دردسترس قرار می‌گیرد و دو قابلیت دیگر به‌صورت گسترده ارائه می‌شوند. سخنگوی متا می‌گوید این شرکت انتظار دارد قابلیت واکنش با ایموجی در عرض حدوداً یک هفته برای تمامی کاربران دردسترس قرار بگیرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر