واتساپ، نمایش زمان رسیدن فایل‌های در حال ارسال ارائه می‌کند

whatsapp.JPG

می‌دانید که این روزها واتساپ، همان پیام‌رسان خنگ اما پرطرفدار، در حال انجام آزمایش و معرفی قابلیت‌هایی است که کاربران خود را با تغییرات ویژه سوپرایز کند! یکی از تازه‌ترین ویژگی‌های واتساپ تحت نام ETA یا Estimated Time of Arrival شناخته می‌شود که زمان دریافت فایل به گیرنده را اعلام می‌کند.

وبسایت WABetaInfo گزارش داده که این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا گیزندگان فایل‌های ارسالی از زمان دریافت فایل مطلع شوند. این ویژگی در آخرین نسخه‌های بتای اندروید و iOS واتس‌اپ موجود است و نسخه دسکتاپ نیز از ماه اخیر به این قابلیت دسترسی دارد.

نحوه عملکرد ویژگی ETA واتس‌اپ

فرض کنید که یک فایل بالای 500 مگابایت برای شما ارسال شده است که آپلور و ارسال آن 30 دقیقه زمان احتیاج داشته باشد، این ویژگی باعث خواهد شد تا شما مشاهده کنید که چند دقیقه دیگر مانده ارسال فایل تکمیل شود و و فایل مذکور برایتان قابل دانلود شود.

در واقع به زبان ساده، تا پیش از این تنها فرستنده می‌توانست از میزان پیشرفت ارسال فایل اطلاع داشته باشد اما اکنون گیرنده هم به این اطلاعات دسترسی دارد.

WA1.jpg
-

لازم به ذکر است واتس‌اپ به تازگی شروع به آزمایش امکان ارسال فایل‌های حجیم با حداکثر حجم 2 گیگابایت کرده که ETA می‌تواند برای چنین قابلیتی مفید واقع شود.

در پایان باید گفت که بسیاری از شرکت‌های بزرگ اپلیکیشن‌های خود را ابتدا در مرحله تست بتا قرار می‌دهند تا عملکرد آن‌ها را بررسی کنند و باگ‌های موجود را بیابند، با این وجود از آنجایی که قابلیت جدید واتس‌اپ روی نسخه دسکتاپ در دسترس عموم قرار داشت، دیر یا زود راه خود را به نسخه‌های موبایل باز خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidpolice

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر