ویژگی جدید واتساپ امکان گوش دادن به پیام صوتی را قبل از ارسال فراهم می‌کند

Untitled-1.jpg

وبسایت WABetaInfo در گزارشی کامل به قابلیت جدید واتساپ پرداخته و گفته که این شبکه اجتماعی در حال کار بر روی ویژگی کاربردی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد قبل از ارسال پیام صوتی، ابتدا بتوانند آن را گوش بدهند اگر مورد تایید آن‌ها بود، برای دوستان خود ارسال کنند.

تا به الان ممکن است، شما نیز که کاربر واتساپ هستید بعد از ارسال یک پیام صوتی برای مخاطبان و دوستان خود پشیمان شده باشید و بعد از گوش دادن این صدا متوجه می‌شدید که بهتر بود پیام خود را به شکل دیگری مطرح می‌کردید. معمولا در این شرایط اگر مخاطب شما پیام را نخوانده باشد مجبور به پاک کردن این صدا خواهید شد که مخاطب به راحتی متوجه می‌شود که ما پیامی را ارسال کرده و از ارسال آن صرف نظر کرده‌ایم.

بسیاری از کاربران برای ارسال پیام‌های صوتی خود بارها و بارها دچار مشکل می‌شوند تا اینکه بتوانند پیام صوتی مورد نظر خود را بیان کنند و حتی برخی از کاربران نیز در نهایت از پیام ارسال شده راضی نیستند. حتی در برخی اوقات صدای اطراف باعث می‌شود که صدای پس زمینه ایجاد شود و کیفیت این پیام صوتی پایین بیاید.

1024_2000.jpg
-

قابلیت جدیدی که واتساپ می‌خواهد آن را منتشر کند به کاربران کمک خواهد کرد تا بتوانند قبل از ارسال پیام، به صدای ضبط شده خود گوش بدهند و بعد از اطمینان حاصل شده نسبت به این پیام صوتی، اقدام به ارسال کند.

براساس گزارش وب‌سایت WABetaInfo، بعد از آنکه کاربر پیام صوتی را در واتساپ ضبط می‌کند، گزینه‌ای برای بررسی وویس ضبط شده در اختیار وی قرار می‌گیرد تا فرد بتواند یک بار دیگر به پیام خود گوش دهد و بعد اقدام ارسال را نهایی کند.

هنوز در رابطه با زمان انتشار این قابلیت حرفی و سخنی گفته نشده اما انتظار داریم که قابلیت جدید بتواند در اختیار کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOSقرار گیرد. باید منتظر بمانیم و در آینده نزدیک شاهد انتظار این ویژگی باشیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wabetainfo

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر