واتس‌اپ به زودی به قابلیت بازیابی پیام‌های حذف شده مجهز می‌شود

whatsappp.JPG

واتساپ سخت درگیر تغییراتی است تا بتواند پشتیبانی خود را به کاربران نشان دهد، قابلیت جدید این پیامرسان بسیار حیاتی است، چرا که بعضی از کاربران اشتباهی یک پیام را حذف می‌کنند و با این ویژگی به راحتی می‌توانند پیغام حذف شده را بازگردانند.

یکی از معتبرترین منابعی که اخبار مربوط به تمامی پیامرسان‌ها را منتشر می‌کند WABetaInfo است که اینبار نیز مدعی شده واتساپ قرار است از ویژگی بازیابی پیام‌های حذف شده رونمایی کند. تصویر به اشتراک گذاشته شده که در بخش پایین آن را مشاهده می‌کنید، زمانی که کاربران گزینه «حذف برای من» را انتخاب می‌کنند، در پایین صفحه با پیغامی روبرو خواهند شد تا در صورت نیاز، عملیات حذف پیام را لغو کنند و پیام خود را برگردانند.

البته این قابلیت محدودیت زمانی خواهد داشت، اگر که به تلگرام سری بزنید که این قابلیت را دارا می‌باشد، کاربر فقط چند ثانیه فرصت خواهد داشت تا گزینه Undo برای آن فعال باشد.

photo_2022-06-04_08-47-55.jpg
-

علاوه بر این، واتس‌اپ قصد دارد محدودیت 100 مگابایتی ارسال محتوا خود را تغییر دهد تا کاربران بتوانند فایل‌هایی با حداکثر 2 گیگابایت حجم را برای مخاطبان خود ارسال کنند. این قابلیت، ابتدا در ماه مارس با تعداد محدودی از کاربران آرژانتینی آزمایش شد و سپس در نسخه بتا 2.22.13.6 اپلیکیشن در دسترس آزمایش‌کنندگان قرار گرفت.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: tech.hindustantimes

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر