مایکروسافت پشتیبانی از نسخه 1809 ویندوز 10 را تا نوامبر 2020 ادامه خواهد داد

Untitled-11.jpg

مایکروسافت اعلام کرد که به روزرسانی‌های اختیاری غیرامنیتی ویندوز 10 را برای نسخه 1809 تا نوامبر 2020 ادامه می‌دهد

ویروس کرونا زمانی که به مرز همه گیری رسید یعنی به تمامی کشورها و قاره‌ها سفر کرده بود و همراه خود بسیاری مشکلات به سوغات برده بود و به همه جا سرک کشیده بود. مشکلاتی که برای همه پیش آمد برای غول‌های تکنولوژی بسیار عظیم و وحشت‌بار است و تقریبا تمامی برنامه ریزی همه شرکت‌ها را خراب کرده و آینده را تیره؛ این غول‌ها فقط و فقط مجبور به عقب نشینی از خواسته خود هستند.

در خبرهای قبلی مایکروسافت اعلام کرد که در ماه مارس پشتیبانی از نسخه 1809 ویندوز 10 به اتمام می‌رسد، که عملا این نسخه سیستم‌عامل را از رده خارج می‌شد اما حالا مایکروسافت اعلام کرد که به روزرسانی‌های اختیاری غیرامنیتی ویندوز 10 را برای نسخه 1809 تا نوامبر 2020 ادامه می‌دهد.

اگر خاطرتان باشد نسخه‌ی ۱۸۰۹ از ویندوز ۱۰ در پاییز ۲۰۱۸ در دسترس قرار گرفت که یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های آن اپلیکیشن کاربردی Your Phone بود. البته این نسخه از ویندوز ۱۰ پس از مدتی کوتاه با مشکلی مهم مواجه شد و برخی از فایل‌ها را در رایانه‌ها به‌صورت خودکار حذف می‌شد.

مایکروسافت معمولا به‌مدت ۱۸ ماه از نسخه‌های ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند؛ براساس خبرهای گذشته که در وبسایت مایکروسافت منتشر شده بود که خبر از منقضی شدن این نسخه در ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ میداد اما شش ماه به تاریخ انقضاء اصلی آن افزوده شد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: engadget

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر