پرچمدار بعدی شیائومی با اسنپدراگون 875 در گیک بنچ دیده شد

شیائومی Mi 11.jpg

در ابتدای ماه دسامبر شاهد معرفی پردازنده‌ی پرچمدار موبایلی، اسنپدراگون 875 خواهیم بود. حالا اما اطلاعاتی از یک گوشی شیائومی (که احتمالاً شیائومی Mi 11 خواهد بود) فاش شده که به نظر می‌رسد این گوشی از اسنپدراگون 875 بهره می‌برد.

شیائومی سال‌هاست که در تلاش است تا بتواند جایگاه مناسبی را در بازارهای مختلف جوزه تکنولوژی بدست بیاورد. بنابراین اصلاً دور از ذهن نیست که این کمپانی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها، بخواهد توجه همگان را به خود جلب کند.

حالا امروز شاهد انتشار اطلاعاتی درباره یک گوشی مرموز شیائومی با شماره مدل M2012K11C در گیک بنچ بودیم. بنا به این اطلاعات، این گوشی که از سیستم عامل اندروید 11 بهره می‌برد، به 6 گیگابایت رم مجهز شده و قلب تپنده‌ی آن پردازنده‌ی اسنپدراگون خواهد بود. جالب است بدانید که پردازنده‌ی این گوشی اسنپدراگون 875 خواهد بود که هنوز معرفی نشده است. ضمناً در لیست اطلاعات مربوط به این گوشی، به پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 660 اشاره شده است که بنا به شایعات، پردازنده‌ی گرافیکیِ جفت شده با اسنپدراگون 875 خواهد بود و در حال حاضر روی نسخه‌های کنونی پردازنده‌ی اسنپدراگون به کار نرفته است.

اطلاعات فاش شده درباره‌ی گوشی شیائومی Mi 11 در گیک بنچ.jpg
اطلاعات فاش شده درباره‌ی گوشی شیائومی Mi 11 در گیک بنچ -

این گوشی مرموز شیائومی با شماره مدل M2012K11C که احتمالاً شیائومی Mi 11 نام خواهد داشت، در بنچمارک گیکبنچ، موفق شده است در بخش تک هسته‌ای امتیاز 1105 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 3512 را بدست بیاورد. با این حال این گوشی و این تست یک نمونه‌ی اولیه است، بنابراین بدون شک در نسخه‌ی رسمی، شاهد ارتقاء عملکرد اسنپدراگون 875 خواهیم بود.

امتیاز گیک بنچ مربوط به شیائومی Mi 11 با پردازنده‌ی اسنپدراگون 875.jpg
امتیاز گیک بنچ مربوط به شیائومی Mi 11 با پردازنده‌ی اسنپدراگون 875 -

اسنپدراگون 875؛ پردازنده‌ای که هنوز معرفی نشده

بنا به گزارشاتی که تا کنون در دست است، می‌دانیم که کوالکام در تاریخ 1 دسامبر، از پردازنده‌ی اسنپدراگون 875 رونمایی خواهد کرد اما کمپانی کوالکام هنوز هیچ جزئیاتی درباره‌ی این پردازنده‌ را فاش نکرده است. با این حال به لطف افشاگران معروف و معتبر دنیای تکنولوژی، می‌دانیم که اسنپدراگون 875 از معماری 5 نانومتری بهره می‌برد و دارای یک هسته‌ی Cortex-X1 کلاک شده با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته‌ی Cortex-A78 کلاک شده‌ با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته‌ی بهینه‌ی Cortex A-55 با فراکانس 1.8 گیگاهرتز خواهد بود.

اخبار مرتبط:

بررسی ویدیویی و جعبه گشایی گوشی شیائومی Mi 10؛ پرچمدار 2020 شیائومی

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

رضا

دوشنبه, 19 آبان 1399

با سلام
مقالات شما بسیار جذاب و با بیان خوبی نوشته شده
باتشکر

پاسخ

ثبت نظر