برخی از مهم‌ترین بخش‌های آیفون بعدی در چین ساخته نمی‌شوند!

برخی از مهم‌ترین بخش‌های آیفون بعدی در چین ساخته نمی‌شوند!

صفحه نمایش، بخش مهمی است که اپل برای ساخت OLED آیفون‌های جدید، در حال سپردن ساخت آن به کره است.

 گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ می‌تواند صفحه نمایش‌های خود را برای سایر کمپانی‌ها نیز بسازد و در اختیار آنها قرار دهد.

چیزی که همه می‌دانند این است که صفحه‌ نمایش‌های سامسونگ نقش عمده‌ای در بالا بردن سهم سامسونگ دارند و برخی معتقدند بزرگترین دلیل موفقیت سامسونگ استفاده از صفحه نمایش‌های فوق‌آلعاده آن است.

طراحی در کالیفرنیا، ساخت چین! چیزی که وقتی پشت آیفون را بخوانیم، می‌بینیم. اما صفحه نمایش، بخش مهمی است که اپل برای ساخت OLED آیفون‌های جدید، در حال سپردن ساخت آن به کره است.

کره جنوبی صاحب کسب و کار صفحه نمایش‌های OLED در سطح جهانی است، سهم سامسونگ به تنهایی از بازار آن 95% برآورد شده است. آن‌ها در حالی  این سهم را دارند که، سامسونگ الکترونیک و SK Hynix تراشه‌های حافظه را ارائه می‌کنند و LG Innotek ماژول‌های دوربین‌ها را می‌سازد.

آیفون هیجان انگیز اپل

 تحلیلگران تخمین زده‌اند که اپل تنها برای سال 2017 بین 80 تا 95 میلیون صفحه نمایش OLED برای آیفون‌های جدید سفارش داده است. بنابراین تعداد کافی از آیفون برای همه طرفداران این برند تولید خواهد شد.

ترکیب مهارت اپل در طراحی با دقت تکنولوژیکی کره، آیفون بعدی را بسیار هیجان انگیز خواهد کرد و آن بسیار جذاب‌تر از گذشته خواهد بود.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر