بازی‌های کنسول/پی‌سی که نباید آن‌ها را روی اندروید از دست بدهید (بخش اول)

بازی‌های کنسول/پی‌سی که نباید آن‌ها را روی اندروید از دست بدهید (بخش اول)

اگر قبلاً یا اکنون روی پی سی یا کنسول بازی کرده‌اید، ممکن است این مقاله به دردتان بخورد. اینجا می‌توانید گلچینی از بزرگ‌ترین بازی‌های پی‌سی و کنسول که برای اندروید بازسازی شده‌اند را پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید که این پست به هیچ وجه یک لیست جامع نیست. اگر بازی‌های محبوب خود را اینجا نمی‌بینید، آن‌ها را با ما در قسمت کامنت‌های زیر پست در میان بگذارید.

با بهترین بازی‌های پی‌سی و کنسول که برای اندروید بازسازی شده‌اند، آشنا شوید.

بهترین بازی‌های ورزشی انتقال یافته از پی‌سی/کنسول

FIFA Mobile Football: برای طرفداران فوتبال

چطور می‌شود نسخه موبایل فیفا، نسخه EA’s 2017 از بازی فوتبال آن را، در گلچین خود قرار ندهیم؟ فیفا موبایل فوتبال، مطمئناً یکی از بهترین بازی‌های فوتبالی اندروید در حال حاضر است. نسخه 2017 تعدادی ویژگی جدید و جالب مثل هوش‌مصنوعی بهتر، گرافیک بهتر و یک محیط بازی کاملاً جدید را به ارمغان می‌آورد. یک ویژگی جالب امسال این گیم این است که بازیکنان عاطفی‌تر و حساس‌تر به رخدادهای درون بازی هستند. با توجه به اینکه محتوا به صورت روزانه آپدیت می‌شود تا با تغییرات آن در واقعیت هم‌خوانی داشته باشد، سازندگان بازی توجه ویژه‌ای به تکامل تیم‌ها نیز کرده‌اند.

در نهایت، یک عنصر جالب دیگر برای Electronic Arts این است که این بازی را کاملاً به طور انحصاری با فایل دانلود به اندازه کمتر از 100 مگابایت، دوباره برای موبایل طراحی کرده‌اند. یکی از معایب آن این است که این اپ نیازمند به یک اتصال اینترنت دائم است و هر بازیکن به شدت تشویق به صرف پول می‌شود. یکی دیگر از ضعف‌های بازی این است که اغلب با تیم‌هایی روبرو می‌شویم که به طور قابل توجهی از تیم خودمان قوی‌تر هستند و بازیکنان آن‌ها با بازیکنان ما در یک سطح نیستند.

  • نسخه اپ: 6.1.1
  • سایز اپ: 30.1 مگابایت
  • سازگاری اپ: اندروید 4.1 یا بالاتر
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

دریافت FIFA Mobile Football از گوگل‌پلی


MyNBA2K17

البته در پلی استور فقط فوتبال نیست. طرفداران بسکتبال نیز نسخه موبایلی NBA 2K17 را با MyNBA2K17 دارند. درست مثل EA FIFA Mobile Football انتظار نداشته باشید که همان تجربه بازی روی یک کنسول را به دست آورید، با این حال تجربه آن هنوز هم بسیار خوب است، به شرط اینکه یک گوشی هوشمند به اندازه کافی قدرتمند داشته باشید تا بتوانید بیشترین استفاده را از گرافیک بازی داشته باشید (در غیر این صورت، باید انتظار نقص و ایراد فنی را داشته باشید).

به طور کلی، MyNBA2K17 قطعاً بهترین بازی بسکتبال در اندروید است، اما تاحدود یک احساس ناتمام در فرد ایجاد می‌کند. EA می‌توانست بیشتر تلاش کند، به ویژه در مورد روان بودن تجربه استفاده از آن و خلاص شدن از ایرادات فنی و باگ‌های بازی که می‌توانند باعث خراب شدن تجربه کلی استفاده از آن شوند.

  • نسخه اپ: 0.0.27
  • سایز اپ: 50 مگابایت
  • سازگاری اپ: اندروید 4.3 یا بالاتر
  • قیمت: پرداختی

دریافت MyNBA2K17 از گوگل‌پلی


بهترین بازی‌های آرکید (arcade) انتقال یافته از پی‌سی/کنسول

TETRIS: برای طرفداران بازی‌های پازلی

در قلب بازی‌هایی که بخشی از کودکی بسیاری از افراد بودند، ما قطعاً باید تنها و تنها تتریس را ذکر کنیم. تتریس که از همان ابتدا یک موفقیت کامل بود، نسخه انتقال یافته از کنسول به اندروید آن بسیار خوب است، اما کمی از اصل آن فاصله دارد. این بازی در واقع برای موبایل است، اما دارای ویژگی‌های اضافه‌ای است که در بازی اصلی آن موجود نیست.

از لحاظ چگونگی راحتی استفاده از آن، نسبتاً روان و دلپذیر است. واضح است که گرافیک آن محدود است، اما خواهید دید که در مقایسه با نسخه Game Boy، تلاش‌هایی برای آن انجام شده است. حالت‌های جدید آن لذت‌بخش هستند و بازیکن از هیچ ایراد یا باگ خاصی رنج نمی‌برد. برای نتیجه گیری، تنها چیزی که به تجربه بازی صدمه می‌زند، حضور تبلیغات در هر بخش از بازی است.

  • نسخه اپ: 2.2.14
  • سایز اپ: 55.2 مگابایت
  • سازگاری اپ: اندروید 3.0 یا بالاتر
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

دریافت TETRIS از گوگل‌پلی


Sonic The Hedgehog: آرکید در تمام شکوه و جلال خود

آیا حتی باید Sonic، محبوب‌ترین شخصیت در کل جهان سگا را هم معرفی کنیم؟ این بازی اکنون کاملاً رایگان در اندروید در دسترس است و از آنجا که 4 اپلیکیشن سگای دیگر هم در پلی استور در دسترس قرار گرفته‌اند، تنها به اندروید نیامده است. در این مقاله اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع پیدا خواهید کرد.

برای کسانی که سونیک را نمی‌شناسند، او یک جوجه‌تیغی آبی است که شما باید با آن به جلو حرکت و در صورت لزوم پرش کنید. او می‌تواند خیلی سریع حرکت کند، بنابراین بهتر است حواس خود را کاملاً جمع کنید! اگرچه بازی رایگان است، ولی از تبلیغات رایگان نیست و تنها راه خلاص شدن از آن‌ها، انتخاب نسخه پرداختی (با هزینه 2 دلار) است. به هر حال، هنگامی که با پریدن یک جوجه‌تیغی آبی از یک سطح به سطح دیگر بازی می‌کنید، آن را یک لذت واقعی برای کشف این جهان سرگرم کننده و پر از حوادث می‌بینید.

  • نسخه اپ: 3.0.1
  • سایز اپ: 48.2 مگابایت
  • سازگاری اپ: اندروید 4.0.3 یا بالاتر
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

دریافت Sonic The Hedgehog از گوگل‌پلی


Crazy Taxi: راننده تاکسی دیوانه برگشته است

در میان بازی‌های دیگر که کمی بر روی من تأثیر گذاشته‌اند، من خاطره‌ای مبهم اما دوست‌داشتنی از تاکسی دیوانه از طرف Dreamcast دارم. بدیهی است که آنچه که من بیشتر در مورد این بازی دوست داشتم، به سرعت پایین رفتن آن از تپه مانند دیوانه‌ها و جا خالی دادن آن از ماشین‌های دیگر با آهنگ دیوانه‌کننده از گروه Offspring بود.

همین اواخر که آن را بازی کردم، می‌توانم بگویم که اجرا و روان بودن آن من را به گذشته می‌برد و خبر خوب این است که تاکسی دیوانه به تازگی به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است.

  • نسخه اپ: 2.0
  • سایز اپ: 241.6 مگابایت
  • سازگاری اپ: اندروید 4.1 یا بالاتر
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

دریافت Crazy Taxi از گوگل پلی


بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی انتقال یافته از پی‌سی/کنسول

Baldur's Gate نسخه پیشرفته: آرپی‌جی

سیاه‌چال‌ها و اژدهایان نیز بخش جدایی‌ناپذیری از کودکی ما بودند... و باید به شما بگویم که ناامید نباشید، زیرا می‌توانید دوباره آن را روی اندروید بازی کنید. Gate Baldur مانند یکی از آن بازی‌های قدیمی بزرگ با الهام از یک جهان قرون وسطایی فوق العاده است، که یک اثر همیشگی روی شما می‌گذارد.

اگر چه اکنون در گوشی‌های هوشمند اندرویدی موجود است، توصیه می‌شود برای اینکه از آن لذت کامل ببرید، از یک تبلت استفاده کنید. همچنین توصیه می‌کنم که با یک دستگاه به اندازه کافی قدرتمند بازی کنید تا از هر گونه ایراد یا خرابی جلوگیری کنید. تنها ناامیدی کوچک آن این است که هیچ نسخه پشتیبانی (بکاپ) از طریق گوگل موجود نیست. در بقیه موارد، همه چیز آن خوب است!

  • نسخه اپ: 1.3
  • سایز اپ: 2.28 گیگابایت
  • سازگاری اپ: اندروید 3.0 یا بالاتر
  • قیمت: پرداختی + پرداخت درون برنامه‌ای

دریافت Baldur's Gate از گوگل پلی

 

آیا تا به اینجا چیزی که می‌خواستید را پیدا کردید؟ آیا به دنبال بازی خاصی هستید که روی آیفون منتقل شده باشد اما هنوز روی اندروید نه؟ پس در کامنت‌ها به ما بگویید.

ضمناً با بخش دوم این پست نیز همراه فیسیت باشید.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: androidpit

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ali

یک‌شنبه, 10 تیر 1397

جای اینا بهتر نبود gta sa و the walking dead و minecraft رو معرفی میکردید؟

پاسخ

ثبت نظر