گوشی با بهترین دوربین تا کنون، سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

گوشی با بهترین دوربین تا کنون، سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

دوربین سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس با کسب نمره 104 (!!!) در عکس برداری و 99 در فیلم برداری توانسته است همه رقیبان قدرتمندی که تا کنون داشت و در صدر آن‌ها گوگل پیکسل 2، آیفون X و هواوی میت 10 پرو را از میدان به در کند.

تنها چند روز از رونمایی پرچمداران جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در نمایشگاه جهانی موبایل 2018 می‌گذرد. شاید در نگاه اول با مطرح شدن مشخصات فنی پرچمداران جدید سامسونگ، این طور به نظر می‌رسید که هیچ بهبود و تغییر اساسی در این گوشی‌ها رخ نداده است اما باید بگوییم این تصور کاملا اشتباه است!

پیشنهاد فیسیت : بررسی کامل مشخصات سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، پرچمداران جدید سامسونگ

شاید یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی که هر یک از ما هنگام خرید گوشی به آن توجه می‌کنیم دوربین گوشی و کیفیت آن باشد و سامسونگ این بار دقیقا دست روی همین نقطه حساس گذاشته است. دوربین سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس با کسب نمره 104 (!!!) در عکس برداری و 99 در فیلم برداری توانسته است همه رقیبان قدرتمندی که تا کنون داشت و در صدر آن‌ها گوگل پیکسل 2، آیفون X و هواوی میت 10 پرو را از میدان به در کند.

سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس به لطف دارا بودن سنسورهای کاملا جدید، تغییر اتوماتیک اندازه دریچه دیافراگم با توجه به میزان و شدت نور و لنز دوم تله فوتو، حالا برخلاف قضاوت اولیه خیلی از افراد، با تفاوتی چشمگیر راهی بازار می‌شود.

نمره DxO سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

براساس آزمون DxO سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس توانسته است با کسب امتیاز کلی 99 جایگاه بهترین گوشی از نظر دوربین را به خود اختصاص دهد اما قدرت اصلی دوربین این گوشی در عکس برداری است.

نمره DxO سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

نمره DxO سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

همانطور که در تصویر می‌بینید گلکسی اس 9 پلاس از نظر عکس برداری توانسته است نمره 104 را به دست بیاورد این درحالی است که آیفون X که تا پیش از این عنوان گوشی با بهترین دوربین از نظر عکس برداری را داشت، نمره 101 را به دست آورده بود.

مقایسه دوربین گلکسی اس 9 پلاس و آیفون X

مقایسه دوربین گلکسی اس 9 پلاس و آیفون X از نظر عکس برداری

اگرچه گوشی گلکسی اس 9 پلاس از نظر عکس برداری بهترین گوشی حال حاضر است اما امتیاز دوربین این گوشی از نظر فیلم برداری 91 است در حالی که گوگل پیکسل 2 با کسب نمره 96 در فیلم برداری، هنوز هم دارای بهترین دوربین از نظر فیلم برداری است.

مقایسه نمره DxO بین برترین گوشی‌ها از نظر دوربین

اگرچه گلکسی اس 9 پلاس با کسب نمره کلی 99 توانسته است جایگاه بهترین گوشی از نظر دوربین را به خود اختصاص دهد اما بد نیست مقایسه‌ای بین برترین گوشی‌ها از نظر دوربین داشته باشیم.

پیشنهاد فیسیت : کدام گوشی‌ها بهترین دوربین را دارند

نام گوشی نمره کلی DxO  نمره عکس برداری نمره فیلم برداری
گلکسی اس 9 پلاس 99 104 91
گوگل پیکسل 2 98 99 96
آیفون X 97 101 89
هواوی میت 10 پرو 97 100 91
گلکسی نوت 8 94 100 84

 

پیشنهاد فیسیت : مهمترين قابلیت های موجود در سامسونگ گلکسی اس 9 که در آیفون X نیست

پیشنهاد فیسیت : سامسونگ گلکسی اس 9 رونمايی شد، با تمام ویژگی های آن آشنا شوید

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر