مهمترين قابلیت های موجود در سامسونگ گلکسی اس 9 که در آیفون X نیست

مهمترين قابلیت های موجود در سامسونگ گلکسی اس 9 که در آیفون X نیست

سامسونگ بالاخره روز گذشته در نمایشگاه جهانی موبایل 2018 از دو پرچم‌دار جدید خود، سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس رونمایی کرد. پیش‌تر گفته می‌شد که سامسونگ این پرچم‌داران را برای رقابت با آیفون 8، 8 پلاس و آیفون X راهی بازار خواهد کرد. به همین دلیلی قصد داریم مهم‌ترین قابلیت‌های پرچم‌داران جدید سامسونگ را با پرچم‌داران اپل مقایسه کنیم.

سامسونگ بالاخره روز گذشته در نمایشگاه جهانی موبایل 2018 از دو پرچم‌دار جدید خود، سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس رونمایی کرد. پیش‌تر گفته می‌شد که سامسونگ این پرچم‌داران را برای رقابت با آیفون 8، 8 پلاس و آیفون X راهی بازار خواهد کرد. به همین دلیلی قصد داریم مهم‌ترین قابلیت‌های پرچم‌داران جدید سامسونگ را با پرچم‌داران اپل مقایسه کنیم. با فیسیت همراه باشید.

پيشنهاد فيسيت : با تمام ویژگی های گلکسی اس 9 سامسونگ آشنا شوید

تکنولوژی دوربین با دو دیافراگم

سامسونگ در پرچم‌داران جدید خود از تکنولوژی دوربین با دو دیافراگم تحت عنوان "Dual Aperture" بهره برده است به نحوی که دوربین دیافراگم گوشی بسته به شرایط نوری می‌تواند بین دو مقدار f/1.5 و f/2.1 سوییچ کند. این قابلیت در آیفون X و هیچ برند دیگری تاکنون استفاده‌ نشده است.

انیموجی به شکلی گسترده‌تر

اگرچه ایده اصلی قابلیت انیموجی در سامسونگ‌های جدید از همان انیموجی های آیفون X الگوبرداری شده است اما انیموجی در گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس بسیار گسترده‌تر است و انتخاب‌های بیشتری را به کاربر می‌دهد.

در گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس کاربران می‌توانند انیموجی های خود را بسازند و دیگر نیازی نیست که چهره خود را به یکی از انیموجی های موجود مپ کنند بلکه می‌توانند به‌راحتی انیموجی مطابق با چهره خود داشته باشند و رنگ پوست، رنگ مو و... انیموجی خود را انتخاب کنند.

انیموجی در سامسونگ گلکسی اس 9

انیموجی در سامسونگ گلکسی اس 9 

شارژ سریع وایرلس

قابلیت شارژ سریع در گوشی‌های آیفون برای اولین بار با آیفون‌های 8، 8 پلاس و آیفون X تعبیه شد اما این قابلیت از دو سال پیش در گوشی‌های سامسونگ مرسوم بود. اکنون سامسونگ این قابلیت را ارتقا داده است و قابلیت شارژ سریع وایرلس را به پرچم‌داران جدید خود اضافه کرده است. سامسونگ ادعا کرده است که این قابلیت باعث می‌شود گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس 50 درصد سریع‌تر از زمان موردنیاز شارژ شوند.

بلندگو اسپیکر در هر دو پایانه گوشی

همان‌طور که انتظار داشتیم بالاخره بلندگوهای استریو به پرچم‌داران جدید سامسونگ آمده است. برخلاف آیفون X، سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در هر دو انتهای گوشی دارای بلندگوهای استریو هستند.

حسگر اثرانگشت

اگرچه به‌تازگی همه برندها سعی دارند قابلیت faceId را به گوشی‌های خود بیاورند اما هنوز هم بسیاری از افراد از امنیت این قابلیت در شک هستند.

با وجود اینکه آیفون X کاملاً بر faceId متکی است و حس‌گر اثرانگشت را حذف کرده است اما سامسونگ در پرچم‌داران جدیدش، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس از این قابلیت بهره نبرده است بلکه ترجیح داده است از همان حسگر اثرانگشتی استفاده کند که قابل‌اطمینان‌تر است.

 

پیشنهاد فیسیت : ورود برند سامسونگ به طرح رجیستری به بعد از عید موکول شد!

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: gadgetsnow


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر