همراه اول و ایرانسل برترین اپراتورهای تلفن همراه کشور شدند

همراه اول و ایرانسل برترین اپراتورهای تلفن همراه کشور شدند

در هشتمین جشنواره ملی فاوا دو اپراتور همراه اول و ایرانسل برترین اپراتورهای همراه کشور شدند.

روز گذشته، 21 اسفندماه سال 96، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در مراسمی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) را معرفی کرد که در این بین اپراتورهای تلفن همراه ایرانسل و همراه اول خوش درخشیدند.

به گزارش مهر در بخش دارندگان پروانه اپراتورهای سیار و انتخاب اپراتورهای برتر سال 96، شرکت ارتباطات سیار ایران یا همان همراه اول برای پنجمین بار متوالی بالاترین سطح تقدیرنامه اعطاشده را در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور کسب کرد.

همراه اول قبلاً هم بر اساس ارزیابی رگولاتوری توانسته بود رتبه اول برای حداکثر استفاده از منابع و مهارت‌های ایرانی را در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و برای دومین بار پیاپی به دست بیاورد.

پیشنهاد فیسیت : مردی که همراه اول را ساخت

همراه اول بالاترین سطح تقدیرنامه اپراتورها را کسب کرد

همراه اول بالاترین سطح تقدیرنامه اپراتورها را کسب کرد

در این مراسم از ایرانسل هم تقدیر شد و ایرانسل در هشتمین جشنواره ملی فاوا از نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با کسب بالاترین امتیاز در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور، برترین اپراتور تلفن همراه در سال 96 شد.

این اپراتور تلفن همراه موفق شد تقدیرنامه سه ستاره برای ارائه خدمات اپراتوری و خدمات اینترنت ثابت TD-LTE را به دست بیاورد.

ایرانسل هم همچون همراه اول بار اولی نبود که مورد تقدیر قرار گرفته بود، قبلاً هم ایرانسل از سمت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیتای کشور و اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری را کسب کرده بود. ضمناً ایرانسل در روز 9 اسفندماه امسال هم برای پنجمین سال پیاپی تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را به دست آورده بود.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: مهر


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر