۱۰۰۰سیم‌کارت ویژه کودکان و نوجوانان با اینترنت پاک توزیع شد

۱۰۰۰سیم‌کارت ویژه کودکان و نوجوانان با اینترنت پاک توزیع شد

این روزها فضای مجازی و اینترنت در همه اقشار جامعه نفوذ کرده است و در کنار استفاده بزرگ‌سالان، شاهد استفاده کودکان و نوجوانان از اینترنت و فضای مجازی هستیم؛ فضایی که استفاده نادرست از آن می‌تواند برای این قشر خطرناک باشد.

از این رو باید فکری برای کنترل کودکان و نوجوانان در فضای مجازی شود. همین مسئله باعث شده است تا طرح سیم کارت ویژه نوجوانان با اینترنت پاک ارائه شود که اتفاقا با استقبال خوبی هم رو به رو شده است.

به گفته علی محمد زنگنه، مدیرکل پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی قوه قضائیه، تاکنون 1000 سیم کارت ویژه نوجوانان با اینترنت پاک در سطح کشور ارائه شده است و متقاضیان این سیم کارت‌ها روز به روز در حال افزایش هستند. زنگنه درباره علت اجرای این طرح، لزوم افزایش کنترل والدین بر نحوه استفاده از فضای مجازی در بین فرزندان به خصوص کودکان را مطرح کرد و حالا این استقبال مردم، خود نشان می‌دهد که همکاری قوه قضایئه و وزارت ارتباطات موفقیت آمیز بوده است.

چندی پیش وزیر ارتباطات هم در سری توییت‌هایی موضوع اینترنت و کودک را مطرح کرد. در این بین موضوع استفاده از نرم افزارهایی که به والدین در کنترل کودکان در فضای مجازی کمک می‌کند داغ شد.

در حال حاضر تعداد زیادی نرم افزار کنترل والدین وجود دارد که می‌توان برای مدیریت کودکان در فضای مجازی از آن استفاده کرد. با این حال استفاده از طرح سیم کارت نوجوان با اینترنت پاک هم راه‌حل بسیار مناسبی است.

 

آیا تا کنون از سیم کارت ویژه نوجوانان با اینترنت پاک استفاده کرده‌اید؟ نظر شما درباره این سیم کارت‌ها چیست؟ تجربیات خود را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه‌های رایگان کنترل والدین 2018

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: مهر


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

net

شنبه, 22 دی 1397

این پاک بودنو کدوم مسئولی تشخیص میده؟

پاسخ

ثبت نظر