سامسونگ می‎گوید که به زودی تکلیف گوشی تاشو 2000 دلاری این شرکت معلوم خواهد شد

سامسونگ می‎گوید که به زودی تکلیف گوشی تاشو 2000 دلاری این شرکت معلوم خواهد شد

سامسونگ به زودی تصمیم می‎گیرد که چه زمانی اولین گوشی تاشو این شرکت را منتشر کند. رئیس بخش موبایل سامسونگ، دانگ جین کوه در این زمینه گفت: « سامسونگ متوجه مشکلاتی در مواد اولیه شده و به زودی طی چند روز آینده درمورد تاریخ انتشار این گوشی تصمیم می‎گیرد.»

سخنگوی شرکت سامسونگ در مصاحبه با CNBC اعلام کرد که این شرکت در چند هفته‎ی آینده برای تاریخ انتشار تصمیم خواهد گرفت اما ممکن است این خبر خیلی زود عمومی نشود. سامسونگ گلکسی فولد پیش از انتشار در تاریخ 6 اردیبهشت آن را به دست منتقدان تکنولوژی داد اما بسیاری از این گوشی‎های آزمایشی شکست.

به گزارش سامسونگ، قابی که قرار بود از صفحه نمایش تاشو محافظت کند به اندازه‎ی کافی خوب نبود و این شرکت درتلاش است که مدل گوشی را طوری طراحی کند که هیچ چیز نتوانند به پشت آن بروند و باعث شکسته شدن آن شوند. بعضی از منتقدین لایه‎ی پلاستیکی بالای گوشی تاشو را کنده بودند و همان باعث شده بود بشکند.

سامسونگ اعلام کرد که اگر نتواند تا تاریخ 10 خرداد گلکسی فولد را منتشر کند تمام پیش‎خریدها به طور خودکار کنسل خواهد شد، مگر این که مشتریان هنوز هم اعلام کنند که قصد خرید گوشی را دارند. تا زمان انتشار گوشی از مشتریان پولی گرفته نخواهد شد اما اینطور که به نظر می‎رسد سامسونگ هنوز تصمیم نگرفته چه زمانی سامسونگ گلکسی فولد را وارد بازار کند.

 

بیشتر بخوانید:

هواوی P smart Z با نمایشگر 6.59 اینچی، دوربین کشویی و قیمت مقرون به صرفه رونمایی شد

آنر 20 لایت معرفی شد؛ میانرده‌ای با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی

منبع خبر: cnbc

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر