باتری مایکروسافت سرفیس پرو 5 و 6 مشکلات بسیار جدی دارد

باتری مایکروسافت سرفیس پرو 5 و 6 مشکلات بسیار جدی دارد

تعدادی از کاربران دستگاه‎های هیبرید سرفیس پرو 5 و 6 گزارش کرده‎اند که باتری دستگاه‎هایشان مشکلات جدی دارد. بسیاری از این کاربران در تالار گفت‎وگوی پشتیبانی Answers.com از مشکل خود خبر داده‎اند. درحالی که بعضی از این پست‌ها به چند ماه گذشته بازمی‎گردد اما بعضی از این کاربران که به تازگی دچار مشکل شده‎اند آپدیت اخیر سرفیس پرو 5 و 6 را مقصر می‎دانند. 
این آپدیت به طور خاص قرار بود عملکرد باتری را بهبود بخشد اما به نظر می‎رسد که بیشتر مشکل ساز شده است. بعضی از کاربران گفته‎اند که شارژ سرفیس پرو 6 آن‎ها حتی هنگامی که خاموش است 10 تا 15 درصد کاهش می‎یابد. یک کاربر دیگر حتی گفته که پس از دریافت آپدیت سفت‎افزاری مرداد ماه وقتی که دستگاه خود را خاموش کرده در طول 24 ساعت 20 درصد از باتری آن کم می‌شود. 
یک کاربر دیگر گفته که ظرفیت باتری سرفیس پرو 5 او پس از دریافت آپدیت دچار مشکل جدی شده و در نهایت درصورت استفاده‎ی معمولی تنها تا سه ساعت باتری را حفظ می‎کند و به مرور زمان این میزان نیز درحال کاهش است. بارب بومن، یکی از کاربران فعال Answers.com، در این زمینه گفته :«نه ماه طول کشید تا مایکروسافت متوجه مشکل سرفیس پرو 3 شود و مشکل نیز به طور کامل حل نشد. این مشکل تازه خبرساز شده است. من به شرکت مایکروسافت ایمیل زده‎ام ولی هیچ پاسخی دریافت نکرده‎ام.» 
بومن همچنین گفت :« گزارشات زیادی در این زمینه برای سرفیس پرو 5 دیده می‎شود. وقتی که مشکل را با یکی از کارمندان مایکروسافت درمیان گذاشتم او گفت که برای رفع آن از Feedback Hub استفاده کنید.» اگر شما هم یک سرفیس پرو 5 یا 6 دارید درحال حاضر این تنها کاری است که می‎توانید انجام دهید. امید می‎رود که مایکروسافت به زودی مشکل را حل کند. 

 

مشکلات بزرگ 


کاربران شاکی از ردیت نیز برای شنیده شدن صدای خود استفاده کرده‎اند. یکی از کاربران سرفیس پرو گفته :« پس از دریافت آپدیت  239.3101.139.0 برای سرفیس پرو 6 با چند باگ بزرگ مواجه شده است. به خاطر خوانش بد BDPROCHOT دستگاه پس از شارژ شدن در  400 مگاهرتز باقی می‎ماند. یک کامپیوتر مدرن که در 400 مگاهرتز گیر کند بدون خاصیت خواهد بود. خوانش باتری نیز با مشکل مواجه شده است. برای مثال با این که وضعیت باتری تغییر می‎کند اما تنها 100% را نشان می‎دهد. یک دستگاه همراه که وضعیت باتری را نشان ندهد هنگام سفر قابل استفاده نیست. بسیاری دیگر از کاربران درمورد غلط نشان داده وضعیت باتری خود گفته بودند.»
به نظر می‎رسد که مثل همیشه مایکروسافت باید مشکلات زیادی را حل کند. مایکروسافت هنوز به صورت رسمی به این خبر واکنش نشان نداده است. 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر