بابافون، راهنمای خرید بهترین شارژر ال جی

بابافون.jpg

تلفن های هوشمند LG کاملا در بازار شناخته شده اند اما به نظر می رسد که همیشه در سایه رقبا مانند سامسونگ و اپل هستند زیرا حضور بیشتری در بازار دارند. با این اوصاف، ال جی هنوز هم بهترین تلفن های موجود در بازار را تولید می کند. گوشی های ال جی تلفن های قدرتمند با باتری های بزرگ هستند که به یک شارژ سریع و با کیفیت نیاز دارند.

تلفن های هوشمند LG کاملا در بازار شناخته شده اند اما به نظر می رسد که همیشه در سایه رقبا مانند سامسونگ و اپل هستند زیرا حضور بیشتری در بازار دارند. با این اوصاف، ال جی هنوز هم بهترین تلفن های موجود در بازار را تولید می کند. گوشی های ال جی تلفن های قدرتمند با باتری های بزرگ هستند که به یک شارژ سریع و با کیفیت نیاز دارند. یکی از موارد اصلی این تلفن هوشمند ظرفیت باتری و فناوری شارژ استفاده شده از آن­ است. شارژر سریع و شارژر توربو اسامی هستند که تولیدکنندگان از آن استفاده می کنند. این جدیدترین فناوری شارژر باتری است. یکی از اشکالات گوشی های هوشمند امروزی این است که در صورت استفاده زیاد از دستگاه، باتری سریع تخلیه می شود. به همین دلیل استفاده از شارژر با کیفیت بسیار مهم است. شارژر وظیفه تامین انرژی مورد نیاز گوشی را برای کار با تلفن دارد، بنابراین یک کالای اساسی است.

نکات خرید شارژر مناسب ال جی

یک شارژر بی کیفیت می تواند انرژی ناپایداری را ایجاد کرده و باعث آسیب دیدن باتری و سایر اجزای گوشی شود. خرید شارژر ال جی از یک مرکزمعتبر ضروری است. دومین نکته ای که باید در نظر گرفت کانکتور شارژر است. تلفن های هوشمند ال جی امروزه بسته به مدل و دامنه از پورت های USB-C و MicroUSB استفاده می کنند. این اتصالات با یکدیگر سازگار نیستند، بنابراین مطمئن شوید که انتخاب درستی داشته اید. در واقع، اتصال شارژر باید همان اتصال تلفن همراه باشد. طول و کیفیت کابل شارژر بسیار مهم است، خرید شارژر با کابل کوتاه یکی از بدترین کارهایی است که می توان انجام داد. این مسئله باعث می شود که جستجوی جایی که می توان با خیال راحت تلفن خود را در آن­جا شارژ کرد، بسیار ناخوشایند شود. شارژرهایی وجود دارد که می توان کابل شارژ را از آداپتور برق جدا کرد. در این موارد، در صورت نیاز می توان کابل را جا به جا کرد. جریان شارژر با آمپر (A) اندازه گیری می شود. هرچه این مقدار بیشتر باشد، سرعت شارژ سریع­تر خواهد بود. بهترین شارژرها می توانند در مدل های پیشرفته تر به 2.5 آمپر یا حتی بیشتر برسند. گوشی ها با استفاده از شارژر ال جی با آمپر بالا آسیب نمی بیند، بنابراین هرچه این مقدار بالاتر باشد، بهتر است. اما ولتاژ متفاوت است زیرا این امر بر سرعت شارژ تاثیر می گذارد، اما برخلاف آمپراژ، باید ولتاژ باتری را مطابقت داد تا از آسیب جبران ناپذیر جلوگیری کند. ولتاژها معمولا بین 5 ولت و 12 ولت متغیر هستند. همچنین با توجه به شارژرهای ال جی آن­ها می توانند ولتاژ ارائه شده را بسته به میزان شارژ باتری موبایل تنظیم کنند. برای استفاده از ویژگی، تلفن همراه باید با این فناوری سازگار باشد. میلی آمپر ساعت هم ظرفیت باتری و هم میزان انتقال انرژی شارژر است. درجه بندی بیشتر شارژرها 1 آمپر در ساعت (1000 میلی آمپر) است. میزان آمپر بالاتر در ساعت در شارژر ال جی نباید به چیزی آسیب برساند مگر اینکه از حداکثر حد باتری فراتر رود که به شرکت سازنده باتری بستگی دارد. همچنین باید بررسی شود که شارژر مورد نظر برای خرید دارای یک پلاگین است که با پریزها سازگار است. در غیر این صورت، باید از یک آداپتور استفاده کرد. شارژرهایی با طراحی مدولار وجود دارد که امکان تعویض دوشاخه را می دهد. شارژر ال جی بدون ضمانت ممکن است بسیار بی کیفیت باشد، یعنی جریان مداوم انرژی به باتری را تضمین نمی کند و از بین بردن نوسانات ولتاژ که به دستگاه منتقل می شوند امکان پذیر نیست. این قطعا عمر مفید باتری را کاهش می دهد و حتی ممکن است در کوتاه مدت یا میان مدت به تلفن همراه آسیب برساند.

آیا یک شارژر می تواند تلفن همراه شما را بسوزاند؟

شارژرهای تلفن همراه اساسا چیزی بیش از ترانسفورماتورهای فعلی نیستند. به طور کلی، ولتاژ خانگی در حدود 220 ولت است، مقداری که می تواند تلفن را در عرض چند ثانیه از بین ببرد. شارژر ال جی تلفن همراه این ولتاژ را به 5 ولت تبدیل می کند، رقمی که برای شارژ تلفن ها مناسب است. با این حال، همه شارژرها قادر به تامین جریان به صورت پایدار نیستند. محدوده شارژرهای با کیفیت ال جی ولتاژهای شارژ ثابت را تضمین می کنند و آن­ها همچنین دارای تضمین کیفیت سه گانه هم هستند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

Untitled-1 copy.jpg

واحد تبلیغات

فیسیت در بخش تبلیغات، در کنار شما و کسب و کارتان خواهد بود تا هر چه بیشتر دیده شوید. برای تبلیغات در فیسیت کافی است به آدرس khadijezarepour@gmail.com ایمیل ارسال کنید. فیسیت با روزانه بیش از 10 هزار بازدید، بدون شک جای خوبی برای تبلیغات شما خواهد بود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر