بازی My Friend Peppa Pig نمره متاکریتیک بسیار بالایی بدست آورده!

Untitled-1.jpg

با یک جستجو ساده در اینترنت می‌توانید نمرات بازی‌های منتشر شده در سایت متاکریتیک را ببینید. در این میان، نمره بازی کودکانه My Friend Peppa Pig با کسب امتیاز 8.5 از جمع سه بازی معروف Battlefield 2042 ، Far Cry 6 و GTA Trilogy بیشتر شده است.

مدت زمان زیادی از زمان انتشار این سه بازی می‌گذرد و هر کدام به دلایلی موفق به کسب نمره بالا در سایت‌های بزرگ نمره‌دهی نظیر متاکریتیک نشدند؛ همچنین مردم با دادن رای منفی به این بازی‌ها در پلتفرم‌های مختلف نارضایتی خود را به گوش سازندگان این بازی‌ها رساندند. این نارضایتی مردم تا جایی پیش رفت که بازی GTA Trilogy مقام منفورترین بازی پلتفرم استیم نام گرفت؛ این عنوان که چندی پیش به بازیeFootball PES 2021 داده شده بود، اکنون در اختیار سه‌گانه ریمستر GTA قرار گرفته است.

براساس اطلاعات سایت متاکریتیک، امتیاز بازی Battlefield 2042 برای پلی‌استیشن 4 نمره 2.0 و بازی Far Cry 6 برای پلی‌استیشن 5 نمره 4.6 و بازی GTA Trilogy برای تمامی کنسول ها و کامپیوتر نمره 0.7 می‌باشد که جمع کل این نمرات، از امتیاز بازی My Friend Peppa Pig یعنی 8.5 کمتر است. بنابراین اگر قصد شما از خرید بازی تنها نمره متاکریتیک باشد، باید این بازی را به تمام عناوین جذاب ترجیح بدهید!

Untitled-2.jpg
-

کلام آخر اینکه اگر شما به دنبال بازی جدید می‌گردید، تمام تمرکز خود را بر روی امتیاز سایت‌ها یا نظرات دیگران نگذارید. بعضی از بازی‌ها در شرایط بدی منتشر می‌شوند یا مردم برای پایین آوردن محبوبیت شرکت سازنده آن بازی و یا محبوب‌تر کردن شرکت بازی‌سازی مورد علاقه خود، آرای منفی به ثبت می‌رسانند؛ البته برعکس این موضوع هم وجود دارد، به عنوان مثال مردم به بازی My Friend Peppa Pig رای مثبت دادند تا به دلایلی از پایین آمدن امتیاز این بازی جلوگیری کنند.

دلایل شما برای انتخاب بازی چه چیزی است؟ آیا نمره سایت‌ها و نظرات مردم در تصمیم‌گیری شما تاثیر دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر